Raggnings repliker ni LUGNT ska köra

1 Alla dessa kurvor .. och jah som inte har några bromsar

2 Hej. Får jag kolla en sak *kollar bakom örat. Som jag
trodde Made in hevaen

3 Snygga skosnören, ska vi hångla?

4 Jag har hela ordlistan tatuerad på min penis, ska jag komma förbi
och stoppa orden i munnen på dig ?

5 GUD VAD DU SKRÄMS! jag känner inte igen dig med kläderna på¨

6 Villl du se någonting fantastiskt växa?

7 Visste du att jag har en sammets tunga?

8 Skulle du kunna be dina bröst sluta stirra på mina ögon

9 Ska vi leka mamma pappa göra barn?

Nu får det räcka, jag vet att min humor e på toppppp:]5an o 8an va bääst
hahahahhhahhahahahhaha, hejdå♥


Ibland tänker inte hjärnan

..eller för mig, aldrig
jaja Rebecca, sluta tyck synd om dig själv.
Haha, nu ska jag upp på my room o se om jag hittar på nått intressant
ska iaf städa lite.
TJOLAHOLA va kul
Min lilleboror spelar piano fint men jag älskar han endååå
Japp.
Nu sitter Aron baron bredvid mig och skrattar för att jag ramlade av stolen
hihihhiihihihi, kul.
Inte speciellt asså
Nu ska jag uppuppOIVÄGGGGG
Vi ska stå i cafeterian, elr som arianna säger Fuckiterian v40-42 typ.
Jag arianna o frida ska stå tsm, suke ordna det.
SUKE EGER FETT HÅRT
hejdååååå gullIsar

Morgooon buuuH

Chacha bloggen.
Hola la blog?
Gsngjs gfdhg nbvc

Det första e fjortissprål, det andra nån blanding av spanska o engelska och italienska
pch den sista e turkiska, eller så låter det iaf :]
Nu kom arianna, hejdå♥
Haha hon ba, jag måste tömma mina skor med sand?


Ohmygood

Idah var det skola, kulkul
Jag var med<Arianna nyss.
Vi städade typ, och var på hemmakväll..
Min lillebror vill inte äta, han svälter sig sjäälv.
Och mamma o magnus tvingar honom att äta och aron gråter, och fyfan
stackars älsklingsbror
Och mamma e helt vild, hon skriker;
JAG ÄR SÅ SATANS FÖRBANNAD PÅ DIG, SÅ JAG SKULLE KUNNA SLÅ TILL DIG.
Fyfan, mammahar inte änns varit så arg på mig.
ALDRIIG
Fyfan.
JAja, hopppas han väljer att äta.
Inte vill vi att han ska döö.
Nu blev jah typ depp, tänk om han då.
CPREBECCA TÄNK INTE SÅ
fan ta mig.'
Hejdåå


TheReader



Detta är den bästa film jag någonsin har sett, fan påriktigt.
Utom Titanic, men helt seriöst först titaanic sen denna.
Jag grät åtminstonde..10gånger:ö
Tipppss, SE DEN!!
Helvete, jag skulle typ kunna se den igen, NU.
Det är dock "lite" nakensener, okej jävligt mkt.
Men, den ä la bra ändå.
Fy va bra!

men åh vilket liv

1.Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut?: Ja
2. Ångrar du det? : Neej
3. Har du varit full i sommar?: på colaa, ja:).
4. Har du pussat någon i sommar?: mm
5. Isåfall vem?: lite smått privat
6. Badade du mycket?: mmmmmmmmmm
7. Rökte du?: nja
8. Snusade du?:KLART! !%PRILLOR PER DAA
9. Förlorade du någon vän?: nej
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? katy perry-Caleforniagirls
11. Vad skiljer det här sommarlovet från förra?: äldre.
12. Grillade du mycket i sommar?: int så värst
13. Åkte du vattenskidor?: nej, vafan e de ? .
14. Blev du tillsammans med någon?: kanske
15. Fick du någon ny kompis i sommar?: mmmja.
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre?: KAnske, beror på
17. Har du druckit tills du spytt?: Jaa, colaa
18. Sårat någon?har jah säkert
19. Förlorat en vän? nej
20.Träffat nya människor? Jnej jag har sutti inne o typ sovi, klart jah ha träffa nya
21. Kysst en främling? kindof
22. Tagit droger? ant
23. Haft en sommarflört?: haha, 1..2...3..4 ;)
24. Gråtit? Trojaa
25. Skrattat tills du kissat på dig? hmm, nja. inte va jah vet;]
26. Tältat? faktiskt inte :o
27. Varit vaken en hel natt? ja men ante
28. Solat? NEEE, haha jo
29.  Badat? YEZZBOX
30.  Haft ett förhållande? beror på
31.  Gjort dig riktigt illa? japp.
32.  Gjort några nya percingar/ tatueringar? njopp
33.  Läst en bok? jah har läst..11böcker, DAH.
34.  Skickat fel sms med flit? jaaaa:)
36.  Näckat?  asså, bada naken? ja
37.  Solat naken? nja, så porrig ä jah inte.
38.  Fått utegångsförbud? haha i en dag
39.  Sagt “jag älskar dig" och menat det? japp.
40.  Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? neej
41.  Varit i slagsmål? smått kanske
42.  Pussat någon utav samma kön? ja.
44.  Kysst någon i regnet? haha, va romantiskt;) men nej
45.  Kysst någon i skogen ? skogen e till för djur.
46.  Kysst någon du inte borde? ja.
47.  Tappat rösten? njaa
49.  Gått upp i vikt? neej
50.  Gått ner i vikt? jaapp
51.  Brännt dig?  ojaa
52.  Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? bekini typ, och en ljus plopp på armen
53.  Varit utomlands? 2ggr
54.  Gjort ett bra köp?tveksamt
55.  Tagit upp kontakten med en gammal vän? njaa.
56.  haft skadeglädje? vetintevadetbetyd, men kanske
57.  Sovit under bar himmel? neej
58.  Vad kommer du sakna mest? sängen
59.  Har du sommarjobbat? jaa
60.  Har du svart ärligt på alla frågor? nej

http://minniemoe.blogg.se/ tageen lixom

Ojfan, weard

..:O
Vafan, vill ni veta va jah drömde?
Attja va i min stuga och att självaste JUSTIN BIEBER satt på min säng.
Och jag var med Arianna och hon bah, Justin Bieber sitter på din säng och väntar på dig.
Och jah lixom ba, va?
Oxå gick jag dit, OCKSÅ SATT HAN DÄÄÄR
Och sen när jag sprang där ifrån följde han efter och satt sig bredvid mig i soffan,
och gissa va han gjorde?
Han sjöng för mig, helvete va jag blev käääärrr
Och nu efter som jag nyss vakna, lyssna jag på Justin bieber.
VAFAN kan han inte vara svensk för?
Helvete va ja bli förbannad :C
Jaja, nu har mitt utbrott gått över.
MEnmen, ja få la se va jah hitta på idah, tror inte något specielllt.
'MEn när jah kommer te mamma igen dåå..KANSKE JAH HAR FÅTT MITT NYA RUM.
Iaf så kommer jah att visa bild:] jah vet att jah är snäll för att mina FANSSSS:] elr hur va det
aa, nått i den stilen.
Sen tänkte jah cykla förbi Terese en sväng nån dag, hon har ju flyttat.
Men nu ska ja se på THE READER, rawwr, min favvoskådisvetni
Kyssohejkomotapåmig;]♥

Tjollahopplahejsansvejsan

HEj, kom hem från Hamn, e så jävla trött så jah sitt o skratta åt
mig sjeelv? normalt.se
Bra hemsida!
Haha, nja.
Vi va la hos Filip, FAN VA COOL DATOR. Touutch, om ni fatta lixom
Nu smsar jag, och lyssna på musik, så att alllllla vet
thahha
Jag e la inte normal asså, jah e typ..onormal.
nuska jah gå och hämta chips ur frysen.
nej vahete, kylskåpet,Men vafan skafferiet.
Va fult namn  igentligen.
Men imorrn dra jah te burträäsk, troja.
Pappa kmr tvinga me mig, hmm..barnplågeri enligt mig.
Han vill "umgås med mig" bläää, hah nej jah skojja. elR?
Musssiiik e fränt.
Men hejdå, eller godnatt, fastj ah satsa på uppesittarkväll ikväll.
0730499078 smsa smsa smsa smsa smsa, annars dödar jah er
ojojoj
Heråååå

Wiihooooooooooow

Söta Lovisa Norgren har gjort en header till mig.
TAck så jäävla mkt:]
Ha en bra kvälllllllllllllllllll♥

Iknowuloveme,iknowucare


DagensoutfitstördCPbild:]
Jag ser ut som en kotte, på riktigt.
Jeansee italien
Armband hm, joypeak, hemmagjort
tröja, randig frånCellbes
halsband italien.
HAha? varför håller jag handen mellanbena? Hmm
Men iaf så va ja la nyss på matfesten medp****, hhiihihih
Klockan halv4 dra jah o paaadre o hämna frida;)
YääääYYYY,
Nu sitter ja la på mitt rum o, lyssssna på musiiikk, mjaaoo
haha, skriver kanske senaare, får la se;)
Ha det gööötttt, gullon

Jagelskerdig

Fyfan va filmen va bra, vi satt på 3dje raden.
Gissa om sooorrraaauund ljud lixom? *visselvissel*
Grrrr, fyfan va man blev förvirrad lixom. MEnmen:D
Ja de va la ba de jag tänkte tala om.
japp, hadetbra. Inatt, klockan e 23.52.
Så jag ska la hoppa i sängen, eller neJ?
Jag mena hoppa i säng, för om jag skulle hoppa I sängen skulle jag faktiskt slåå
i huvvet för jag haar ett våningssäng, HAHAHA nu fick jag syner
Japp, godnatt

Väärldens vackraste lillebror, han va jävla kramgoo, HELA resan♥

'olalallalalal

Klockan 9 dra jah på biioo, Inception ska ja se.
Haha.
Imorrn på dan ska jah va med *****.
Ohhhlalaaa, grr.
Nu undra ni va?

Just gonna stand there and watch me burn?

Hej, nu ä ja la hos padre.
Jättekul.
Åt nyss köttbullzar och makaaaronor.
Sitter och mojjza på apaa, drygt
Imorrn ska jah te Hamn meh Fruuuud.
Hon tycka attja ska äta hos hon, men de tyck int jah
HOHOHOHOOHHOHHohhoHOHOHORAAAAAAAA, nesh jah skojjsaa
Lyssnar på rubriken, ohhhh, där fick ni en kluring;)
Jah e sååååå kul:) Jah veeet, dahh
Idah va min o Ariannas första skolda, haha gissa om jah fick många frågor?
Vart var ni?
Var det kul?
Har du färga håret?
Grekland, ja, ja:D
HAHA, idah va jah iaf meh ariaannna, sen drog vi ner på stan, sen typ
drog jah hem packa o drog hit, te pappa. Så nu sitter jah här men min Bubblizar påseee.
Dom e så fett kul, för det BUBBLLLLAAAA på tungan, jag o min humor(L)
V`Jah kanske ska dra på BIO snart, fååla see:]
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Nu ska jah checka bloggar sen få ja la se va jah hitta på, om de bli bio eller döö:)

Jah (L) kvallaaaaa<333<333<3<33<3<3<33<3333

Oppspsssssss



Nytagna goodingar;P

Tbx.

Hejgottfolk.
Nu ä jag tbx från greeekland, najjsigt.
Checka nyss in lite bloggsar, ahha niiicceeee.
Fan va jah ä trött, kom hem typ..12 igår, wiihoo
Imorrn blire skola:D
YÄÄÄÄYYYYY, det ä PISSSS väder asså!
Vänta nu ringer det;)
De va la Fridas madre, haha:)
Vi ska på nån lägerskola i september:) troja:P
Eller jah tro hon sa det?
Jag ä som sakt trött då mina öron funkia inte;D
Menmen, nu ska jah slänga i mig frelle, haha frukost. GODJUL
Jag ska typ på stna me mamma o AROONBAROON klockan typ 2
köpa..KLÄDEER:D
Ni kan få vetra vah jah köpte i greeceee, som det heter på engelska.
EnBadmadrass, som jah gjorde sönder första dan.
En hattt, typ halm?:S
Armband, fick av mamma
Nässmycke, fick av mamma, HAHA tappade mitt i havet;)
På veeeegeeeen hem från grekland köpte jahen STTOOOOR gottoblandat, mummsiiigt.
Och 2 mascaroor, + att jah ska köpa puder,conseler och ögonbryns penna idah på stan:)
De va la allt, godjul!:)

hoj:)

hade juh lovat rebecca att gästblogga medans hon är i grekland, helt ärligt gåre ju piss som ni kanske ha märkt ;S
men nu gör jagändå ingenting så då tänkte jag varför inte :)

har inte så mkt att berätta men igår då var jag på bio och såg vampyrer suger med; rebb4n, lova, sannab, jonna, alicia, carl, elias, linus och willej, kuligt värre :)
Vivisste inte att elias,linus å alicia oxå skulle se men det vart ju bah kuligare me mycket folk :)
efter bion drog vi b-rudar å åt på max oxå kul.
men puss hej lixxxom :]

faan kom nyss på att det är skola imorgon. kul, fast ne.
 < kom hem,ps scoobydoo är min bästavän så fuck u :)

Otrooligt

..att jag lever.
Haha, igentligen inte.
Nu är jah iallafall hemma hos Madret. Kulkul.
Vi får lov att andvända våra bärbara datorer, för jah har gjort sönder den andra:$
Mamma, om du ser dettttta, så skojja jah bah:D elr?
HAha, imorrn bärdet av till Stockholm, Speeaaddad asså!
Vi ska på Skansen, jah fatta int riktigt va det ä, typ..ett Zoo?;P
Jah var som sakt i hamn igår, kuliig:)
Nu klänger min älskade lillllebror på min stol:O normalt
Assåå gissa om min lillebror ä helt jäävla galen för att vi ska till Grekland.
Hahaha:] inte lungt.
Men jah kommer inte hinnablogga mera, asså imorrn.
HAHAHHA, jah har ändå. INGA LÄSSAAAAAARE:)
Så..Wtf
Nu ska jah slänga i mig nått å äta, typ mackaroner o köttbullsaRR:)
HÄjjjdå♥

Min jäävla zeexxia moppe,
Dock 2 år tills jah få köra:P

Hos Friiida<3

Helluuuuuuh, nu sittter jah vid datorn
hos friiida<3 Tralallalalalalalalallalalalalalalalla.
Vi ska te Hamn, hoho. Hihi.Thahah, goids
Hejdå
 SnyggFrida<3

Mojjshojjs

Hellup sötnötar.
Nu sitter jag i min säng, nej nu ljög jag.
Jag ligger i min säng, haha.
Jag ska snart fara till madret och typ hjälpa o bära nått.
Kulkul, fast inte så speciellt. Jag lyssnar på.... haha jag tror ni fatta.
Ska iallafalla till smurffrida klockan typ12. Kuuul.
Ockcå i övermorrn dra ja till stockolm, och på onsdag till GREKLAND:)
Fett sköönt assssåååå.
Menmen, nu ska jag stiga upp och äta frukost..kääänns tungt, menmen.
Hahaha, puuussss♥

Rekoomenderas^^

Fan va man ä trötter

Hellu.
imorgon ska jag till frida, i heesthaagen, haha
Nu sitter jag fortförande o nörda apa o love killer-darin.
Fan vad jag är trött, sitter och dricker bordsdricka
smakar ju fan precis som julmust.
Så nu fick jag julstämmning, jag ska önska mig twintips i julklapp, haha.
Eller en systemkamera, fast då önskar jag ju hellre mig twintippps, eller?
Men iallafall ska jag till frida imorgon..det har jag sakt.
Vad finns det mer att säga. Det var nyss några som pratade med mig
haha, dom va fulla som, faaaaaaaaan asså.
Men jag ska la typ lagga klart, sen sussa, och sen vakna och sen dra till
Sööwwtnooosen min<3
Pussosmek, rawwr


Där har ni en bild på kondomer från 1979, ohh, det trodde ni aldrig attni skulle få se;)
..inte jag heller:o och ännu mindre i..mina jobbar byxor. hmmm;]

Hejhupplingon..potatis

..hmm.
Idag har jag jobbat, det hände en kul sak o en inte så kul sak.
Den kuliga saken var att vi hittade kondomer i mina jobbarbyxor, haha!
Och den inte så roliga saken var att jag slog huvudet i en planksak o ramla,
även om det låter kul..DET var det inte!:D
Haha, jaooja. Sitter o apar mig nu.
Asså jag ä typ som en blodigel, ja suger mig fast och blir besatt, inte av blod dock men
haha,. Nu åt jag nyss, eller nyss, klockan är typ 11, ahha.
Jag åt.Kräftor. Fyfan va muuumms, grrrrr.
Hhahahha. Nu ska jag typ apa vidare, och lyssna på Darin-Love killer. Raawwr på den asså
fan va gryyym, örongodis.se
Åhh, tänk om det fanns en hemsida som heter så;)
hahahahaha.
Slänger la in nån bild, hadet♥


Sen igår, haha tereses nya spegel, i lägenheten.
Määrkligmening.

Flyttaaaa, blussshh

Hejhoppgummisnopp, klockan är nu 21.13 rawwwr.
Jag apar mig, HAHAHA.
Idag har jag iallafullafall hjälpt min STORAsyster att flytta,
gryyymmmmt jobbit.
Men iallafullafall så ska jag typ se film 10, boooorriing som fan
Men jag kan slänga in nå "nya" sexxia bilder, pusss

Rawwwr, haha HOST VA NY
ganska mkt..utan smink;)
Halsbandet jag fick av italienarna, love it!
jjag grovhånglar, med..Min katt?
HAHAHHAHA, en bild på..Samuel;D

Palla int, lägga in mer. Lööööl, pusss





hellupp

Nörda msn Waka waka och apa nu.
Haha, sitter o snacka me min pööjkvän, nämner inget namn
;P
Haha okej inte riktigt min pöjkvän, men som emmy säger
Min PåGmänniska:d lool

I know we are CUTE babbbbeeeee<3
Haha, vaddå jag o frida fjortiiizz? Forget ittt
haha, men ha en fett nice natt, oj? Misstolka inte den tack
Kyss<3

Fölåååt;___;

Har inte blogga på 4dar.
Det betyder REBECCA SUGER APA
Men jag ska lägga in lite vackra bilder så blir ni glajdare :9
Om ni undrar varför vi ser helt fettma ut äre för att Jessica är vampyr och jah.. Varulv:]





 Snygga B-rudar jomantackar

Jag kan oxå vah fjortisssss





Haha, fyfan vad jag är bra.
Men iallafullafall så har jah bytt bild på Fackbook o Apröv, haha
Igår såg jag BRöDERNA KARLSSON, fan va kul. Skrattattacker av den sköna filmen asså
Jag ska t stugan på löra, och kääärrna moneyy honeeyy, och  på freda ska jag hjälpa mig
storasyster att flytta. och på kvällen ska jag på bio.
Och alla er som Mässemäässar mig kan jag säga att jag har pengar men jag palla inte
fylla på (slut gratis mäss) för jag ska till Grekland nu på tisda.
Men ha det bra alla Ylande Apor, AOOOOOOOOOuu.u..
Puss


Herrejesus

vad jag sug på uppdatera.
Men det skulle vara så fett mkt roligare om jag hade en jävla
Design+heather.
Jaja, nog men mitt tjafffs:D
Ska slänga i mig nått nu, sen cykla ner till hemmakväll, o lämna mina
4 filmer jag hyrde..för en vecka wsen.,
Jag tänkte skriva ALLT jag köpt under sommarn.

2jeabs
1mjukisbyxor
2linnen
2t-shirtar
1klocka
1väska
14armband
GODIS:D
3trosor
2bhar
fyllt på mobilen 3ggr
3shorts
1klänning
2böcker

...hmm
Kommer dock inte på nå mer:) ¨
Men jaaoo, ska försöka att bli bättre på blogga, men vi får se hur det går
Ikväll bär det av till frida. Med Arianna,frida,jag, ovh emmas fafmlijer.
Kulkul.´Nu ska jag checka min faceboooook synes

haha, typ ojj

5dar sen jag blogga.
Jag är sååååsååså bäst.
Nu sitter jag hemma och ser på En gnutta magi.
Skulle kunna lägga in bilder men..Jag orka inte.
Iallafullafall för alla som inte vet det drar jag den 17 till Grekland
o ska vah där en vecka.
Raaaaawrr, fan vah skönt.
´Sol o bad och GrekiskaPojkar.
Muuuuums säger jag bara.
Ska väl ta och se på nån film eller nått ikväll.
Jag ska äta Tacos idag.Åhhh, har längtat hela veckan

Höres♥


RSS 2.0