S-juk B-rud B-loggar

Tjäääääääna. Sitter här i min sexiga pyamas.
Klockan är 12.22, nice
Jag år nyss 2stycken varma mackor, de ä kooolt
JaGäRkÅt, ahha naae skojaj ba
Men iaf så ska jag upp å nörda nickelodeon.
Asså jag såg inte vem såååm åkte ut igår, i idol. FAN
Haha men iaf så ska jag ta o dra och...döö nu :D



Den sista bilden på mig..som blond..Bähäähähähähähäh :C

Snart jul juee

-kom på atte alldeles straxx e jul. Ahh
Så därför ska jag visa min lilla önskelisa ♥

Av la padre

Hörlurar "Checked Bongo" - Black

&



Av la madre


Elite Hair Färg #613 fast ska färga om det.
Men dock inte där ifråån ja tog bilden

Av la släkt



eller



jaoo, det var allt för mig fuckers.
CHACHA!

 


Fan va ja e omogen

..gisssa va jag gör?
färglägger disney bilder..
GUD va rebecca lindqvist e mogen alltså!
0730499078 smsa mig tack!










Dryygt liv alltsååe

hellusan,
Det blev typ hellosan. HAHA
Jag är sjukt. Hosthosthost, kul att alla iaf smsar mig :O
annars så jaae.
Men iaf. Igår när jag kom hem från padre så gick ja in i köket
och gissa vad fan som hängde på väggen?
En 20tums plasmaaa, och sen ropa mamma på me och jessica
hon ba kom up, å sen kom vi upp å jessica sa sähär i trappen ba
Tänk om vi har en plasma där uppme, ja ba aa det vore nice.
Och så gick vi dit.
 OCH GISSA VAD FAN SOM STOD DÄR????
En jävla 50tummare, ohmygard lixom..
FAN va vi blev chockade.
MEn iaf så ska jag upp å se tv på 50tummarn 8-D
Nicceeeeee ♥

 


En sån där sexig, fast den ä ju dock liiiite större i verkligheten ;)


YäääYYy

nu bärde av te madre, puss

-


Smickrande..

TJÄÄNAMITTBÄÄNA

..sitter i min ensamhet å kuttar mig.
Näj jag skojja, men jag ligger i min sääng OOOHOOOO
Fett nice assåå..
Jag ska eta typ kyckling vokkkk o pasta.
Nice to know ha?
Men iaf så ska jag ta och typ sova tills he blir mat:D


NYASTE BILDEN Å, såg fan orolig ut :P

GISSA VAD!!!!??

MEn helt jävla..fan!
Kolla när jag å arianna å alla va i samos så
var det en annan svennefamilj där.
Å jag va så här nyss inne på Apberget åsså
såg jag typ en tjej, oxå tryckte jag på henne, amen ni fatta
Och gissa vem det va?
Det var en av tjejerna som va i samos samtidigt som vi
och jag å Arianna blev typ påtända så vi tog typ kort på hennes
bror, fast vi lyckades inte. Men iaf då hade hon en blogg.
Och gissa vad jag hittade bild på?
BROOORR`N.
När Arianna ser detta kmr hon typ få spader!!:D
Sen rååååka jag coopa den bilden på hennes bror (a)


Där e killen. Fan va jag blev chockad :O ;)

HejMittNamnÄrÅsaOchJagÄrHomo6uell

..fråga inte.
Satt nyss å sjöng me min syrra.
SÅ har så fett jävla ont i halsen nu.
Vi såg en film å, typ 30lights of the night eller nå randome.
Rå nice assså
Svar nja.
Den va hemsk, ja höll på säga att man blev upphetsad men..nja
Men iaf Theerese o padre o andra therese ä i stugan.
Sen ska dom la komma hit å sen ska vi eta pizza och ikväll
ska vi väl ta å se en film..:P

Så hejdåååee C:

Godmorgon, eller snarare godnatt!

Tjena bloggen.
Jag ää så jävla trött, lovisa me. Eller nja eller jag vet inte :P
Men iaf så liggeer ja här i min säng o lovisa sitter på en stol
och pratar om något.. Lyssnar inte speciellt mkt
Jag orkar inte skriva mer, det blev NH igår.
Å nu e ja jääääääääääävla förkyld asså. INTE KUL!
FAN
godmorgon, eller snarare godnatt!

frida är tuff

rubriken stämmer!

ajaajhahaha chacha bloggen(L)
nh here we come.. supaah! fast ne

.....

just ja, kolla va lovisa har gjort me min näsa
på bilden längst till... höger.

EHMEHMEHM, lollovisa eller ska jag sääga LOOOOOOOOLOOOOOOOOO

LOVISA> DITT BUSFRÖ

ahha, lovisa har gjort en header.
Se ni va det står? HAHAA
ska slänga mig i soffan nu å se idol, grrrrrrrr
men iaf ursäkta attja varit störd, haha likamed osocial på
bloggen, men jag ska skärpa mig.. kanske
´blir inge pan imorgon, blir filmkväll med brudseeen, TJARÅ!

 

Ska ni å se idol ?


MOAHAHAHAHAHAHAHH!!!!!!!!!!!

jag skojjade igår, men jag va så trött så
jag trodde på det själv:]
HAHAHHAHAHA, idag har jag iaaf hunnit göra bajsläxa.
BLÄBLÄBLÄBLÄBLÄBLÄBLÄBLÄBLÄBlää, so engelska o biologiii
fast mamma vet inte om det ;P
JAG EE SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bu´sig:$ ;)
men iaf så fjollraa jag på med la mobilkamera, ÄNTLIGEN
går det att lagga in bilde från mobilen till datan, det har inte funkat på..
jag vet inte hur länge ;) 2dar `(a)
Men iaaaf så släng ja in nå bilder på..mig :O:P
OVANLIGT ELLER???
vavavvavvavavavavvavavavava
På fredag blire PAN med LOVISA :D
Jävla NIcccccccccc333333
Men iaf, frida kanske oxå ska me, fan! NENENENENE
JAG SKOJJAAA :P Frida eg..stenahårt.
Hon eg mer än..mig!!!!
Och det ä fett mkt:)
Men iaf imorgon blire sovmorgon :P YääääääääYYyyyYYYyy

 

typ nån da sen



typ imorse :*



nån da sen :)

haha va hände här:)

nu ska jag se tv, seeeYAAAAAAH ♥


-

Vilken svordom använder du mest?  fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?  20 i6
Var köper du dina matvaror ifrån?  ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  va me
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?  godis,ant
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?  jaaoja
När var senast någon stötte på dig?  idag
Vad åt du till middag senast?  typ..varma mackor
Kan du vissla?  japp
Tittade du på tecknat när du var liten?  antagligen. BOOOOLIBOMPAA!!
Äger du några popband t-shirts?  njadu
När flög du senast? Jag flyger hela tiden ju.
Pratar du några andra språk?  ja
Har du gråtit offentligt?  ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?  JAAAAAAAAAAAA
Vad har du med dig in på bion?  Godiis :O
Vad har du för väder? ------------
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?  Ehh. tveksammmmmt..
När sov du senast på golvet? asså på en madrass ellr golvetGolvet?
Vilken är din favorit drink? Coca-cola fan
Gillar du din boendesituation? Jadå
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 3? (a)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ant int
Hamnade du ofta i Trubbel för att prata under lektionerna? (aa)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 5
Tror du på liv på andra planeter?  Marsmänniskor?
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Inget? jah brukar inte prata med mig själv
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? om jag skulle
Tycker du om att krama folk? ja vem gör inte det?
Äger du en digitalkamera? ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?  ingeeeen
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? jahahah
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej men vad då dom är ju ändå döda? Meh jah äter inte koorv
Är du mörkrädd? jaa,men inte om du e med
Tre saker du alltid har med dig?? mobilen,ögonen, öronen

Tvådagarochnittontimmarsedan

hej, 2daro19timmarsen jag blogga.
Men det ä fan inge kul juee.
Så jag lägger ner bloggen den 1oktotober..typ
HADET

Frågor?

YOYOYO

asså fööölåt att ja int blogga, allla mina få läsarre.
Men nu sitter ja inne på mammas beeerbaarrraaa ska snart se idol, ska ba gå tvärt..
TJARÅÅ

 


TJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENAaaaa

Tjena bloggen:D
Nu sitter jag o fjollar runt på typ alla sidor som fiinsss
typ såhär porrsidor, våltäkt.se. Eller så inteee.
Imorgon ska vi sjunga på musiken, en o en.. OHMYGAAAAARDDD!!
Hahaha dock e jag inte speedad, för jag elskar att sjungeee, som dom kanske
skulle sakt på norska.eller så inte.
Men iaf, igår..överdrev jag JEEVLA MKT asså.
Jag blev typ nöjd ida, alltså me håret :O)
mrn jag lägg in nå bilder:D HoooooJsan?



 hmmm, vem e de? Kissiiee? :D
Nämn en svenskbloggare, med längre hår..större bröst ?
ingen?
KISSSIIIE, antilop


Ny färg-KATTAstrååf


fanfanfanfanfanfanfanfanfanfan
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfan
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan

La weekend

tjenasmoss
vad har ni för er? :D
Själv gör jag nada lixom,
siitter o filosoferar i min ensamhet. Hahaha.
Ska kanske hitta på nått..NOOT
ska ba tat lugnt chilla lixom.
nu sitter jag och försöker lära mig love killer, de går ganska finee.
Menändå not.
Jag köpte ben and jerrYs today, FAN ASSÅ!
Jag får fan sköääära mig nu, hahaha.
Jag kommer sluta som en stor jävla köttbulle, men då
får jag skylla mig själv, men nu ska jag slänga in lite bildoor från
helgen, hade bra. Gööllon



 skuggbilder, ja o jerr3


Mina nya glasögon :]

Haha om ni ser bilden med armen+ typ mina b-röst så
ser det ut som det är fläsk på armen men det är mina biceps . Haahahhaha 8D
Nu ska jag kila iväg och fääääärga håret, brunt. ScaaaaaaaaaaaaAArYyyy

MEEENEEEE, REKLAM YäääY

men herregud vad det ä reklam asså, snart
får jag slut BATTERI på bärbara, mohahahhahahaha. KUL
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
Men iaf så har jag sett beee movie och fredag den 13onde.
KULKUL.
Godjul och gottnyttår..


Joannas kuk e läängre än min :O NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

Hej bloggen.
Joanna påstår att hennes könsorgon e längre än mitt :O
Såå inte san. Tänkte lägga in en bild, men det blir lite för personligt.
Hejdååååå:] eller ja eller ja eller nej
hejdå era kött nackar :O


te burträäsk

nu bäär det av te buurträsk,
Hadet gött, jag har inte tillgång te internet där :O
Plus att nu kommer allaa att svimma..
JAG HAR GODISLÖFTE :O
Jag som köper godis typ..varje dag C:
Det kommer inte sluta bra alltsåå
kulkulkulkul :]
ha det bääst gummifettma häst

Vaafanken


NYAAAAAAAAASTE  BILDEN, RAAAWR :*
typ prick ett år sen :P:P:P:P:P
kvallan in my sexyheart ♥

Hos la padre

nu sitter ja hos la padren, haha kul
Smssssaa mig gäärna 0730499078 trorja, kan det typ utantill
fast ja e inte heeelt sääääker ;));););;)
Thhiihihih, p ö s s ååå g ö l l l l l l <3

♥Svarttjärn♥

Tjeenamoss, ursääkta att jai nte har b l o g g a, har nämligen
varit med bästaste klassen 7A i svarttjärn.
Vi typ spela innebandy,fotboll,vollybolly, åt korv.
Dock inte jag ;) menmen, iaf såå lägger jag innn lite bilder nu, hadet ¤









Bara liiiite bilder ;] thihththitihhihihhihi ♥
Ska till la padren ikväll så jag vet inte om jag har tillgång te internet
för allt bugga loss dära, men vi får väl ta och seee antar jag :D
Hadeeet, Bloooooggeeen.
Annars ha en jävla bra fredags kväll!!! :)


Tjena B-rudar på b-loggen

nu sitter ja o chattar med nån jävla robin
som tycker jag e SÅÅÅÅ FJORTIS
hahah så jävla kul ;)
Ska typ packa te imorgon, när ddet blir svartkärn e
eller vafan det heter med klassen :)
haha, nu han ba kolla bilderna när du e katt
vad "fina" komentarer dom har skrivet, hahahah det e min syrra som
skrev rebecca *suck'¨vad ska man säga, och hon va ju baaa
såååå seriös, hahahahahahah. HAHA säger jag bara, på bild
kanske ja e fjortis men helt seriöst iverkligheten, njaaadu
Men hare gött, ska prata klart med den där jäveln sen ska jag packa (L)

HoooooooooooooooooJ♥

-

Godnatt b l o g g e n ♥

Vem var bäst i idol ?

Någon annan..

som ska se idol?
Det skajag, moahahahahha.
Roligt, hoppas det finns någon bra.
Vem vet? kanske vinnaren, fast..nej;D
nu ska jag kolla min apberget sen ska jag se tv :)
P  U  S  S  P  U  S  S ♥

 i know im hoot, rawwr : ]

Homeee

nu sitter ja hemma, nu får ni en liten bildbomb.
Idag på skolan fick jag en frisbeeeyy på kinden, det gör jävligt ont nu asså
menmen, det varinte meningen, haha fårjaväl hoppas;)

 hahasamuel och johans öhonfransar

 haha ja o arianna idah, snyggaaaa

devala allt, palla ointe lägga in mer ;)


okej dom, haha skolfoto outfiittttt :]

P u s s p u s s



Tv:n, datan, musik. Does it finns betträä?

Jani, nu siitter jag här på en stol. vid datorn
och ser tv:D
Det lät..konstigt
Nuska jag se Top model, haha.. typ 3e sesoongen.

Pusspusss gulliisaarr<3<3<3<3<<3<<<<33333

L O L arianna

HelluP, imorse sa ariana att jah skriv konstiga saker på min blogg?
Gör jah det :S
Det tkr inte jag C:!
Haha, ba för att ja har humor som F AAAAAA N
http://ariliss.blogg.se/ hennes blogg, jag e mkt nooormalare;)
Thahahhahahah, men iallafullafall ska jah typ slänga i mig nå
Mellis sa mamma, haha va e melliss? C: :S
Jag lyssnar på Fall fore you, im inloooved asså, demn e så bra.
Jah o arianna va på ICAAAA nyss, jag köpte en STOORdricka och en choklad.
Fan va jah fetttar asså, jah ät typ godis..VARJE DAG!!.
-jah kmr bli FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEt, hareee(L)

MittLiv

Melissa. du var det jag levde för, du var andledningen
till att jag vaknade på morgonen.
Angledningen till att jag längtade till att sova
och du låg bredvid mina fötter, så dom blev varma.
För 3år sedan dog du.´Lämnade jorden.
Men varje gång jag tänker på dig, föds du upp på nytt.
När jag ser ett foto på dig tänker jag på första
gånen, mamma och pappa hade hämtat dig och
jag blev ledsen för att jag inte gick följa med dumma mamma och pappa!
Varje gång du gjort dig illa har du klarat dig, du var stark.
Men sista gången någonting hände föll du bara ihop.
inte bokstavligen.
Diabetes, jävla äckel sjukdom.Jag minns att jag kom hem från
skolan klockan2, jag cyklade med lisa hon frågade om jag kunde
vara med henne jag sa jag ska bara fråga mamma.
Jag öppnade dörren. Men ingen melissa, du kom alltid när dörren öppnades.
Men inte den här gångeen.
Jag frågade vart är melissa? Mamma svarade, hon är i hundhimelen.
Jag hann inte änns säga hejdå till henne, hon bara försvann.
Dom första dagarna var jag i chock, ingen som värmde mina fötter.
Ingen som förstod mig när mamma eller pappa var helt cp.
Det här låter säkert hur jävla fjolligt som helst, men helt seriöst, Melissa
var den som förstod mig bäst.
När jag var glad-var hon glad. När jag var ledsen-var hon ledsen.
Det jag vill säga är att Melissa var inte bara en livskamrat,
människans bäste vän, utan hon var mitt liv och hon var Rebeccas
bästa vän.
Melissa, jag vet att du inte fattade alla tusentals gånger jag sa det men jag
älskar dig så förbannat mycket. Mer än allt. Och nu finns du inte, 3år sedan..idag
♥ ♥ ♥ ♥





hahahahahaha, jah eg

Rebecca är en vild ung dam som älskar allt i livet,
framförallt allt som är rosa!
Allt som är rosa är bra helt enkelt, om hon hade fått välja
hade hela världen varit rosa.
Tje jonas brothers är förövrigt så söta och sexiga att hon
får ståpäls varje gång deras namn nämns. Annars gillar hon att
äta pizza och sjunga karaoke med sig själv
Hennes förebilder är 'kissie och Carolian Gynning! Mvh 1188oo

Vafan, så inte värt. Haha typ20spänn för det där.
Hmmmmmhmmhmm, oväärt!

CHACHAAA

bloggen. vafan skriv jah så för?
Onormala lilla rebecca, ahaaha!
Grrrrrrmahahahhahaaaaaaa
Nu sitter jah o e inne på apa,fuuckbook,blogg.se,kamrat, youtubeee:D
Det e fetttt NICEEEEEEEEEEEEEEEEEEee
Nu ska jaah slänga in nå bilder, hare fuckerssss

Finns det snyggare ?
och styggare



Svaaaaar JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ♥
Kanske inte sryggare, MOAHAHHAHAHAHAAH


-

´men vafan, jag palla int blogga
Hahaha, hare


TJENISfettmaPENIS

CHAHCA BLOGGEN!!!
JA E KNORKIIIG, dahh?
Asså jag o minna e såhär, FULLA BITCHEEES
Ehh...dah?
Ant?
Int?=
KAnske?
inte...
Haha va, men minna då.
Vi kör klädpoker, minna sitter näck;) ahha eller så int
TYP va?
Otroligt trevligt.
Arvid e sööt<3
HOHOHHOOHHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO ja steeeeK
Minna tog min coola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Okej fast ne, hon fick den. hahahahhahahahahahahhaaha
SVAMPBOB.
HEjdåå patrik, ehHhHHHH? vem e de?
Din pAPPA`? MIN PAPPA`? VEMS PAPPA?
men tokfröö, det är ju i..SVAMPBOBOBOOBOBOBOBOBOBO
ursäkta för att ja e konstig, men jag rå la int föreeeee;P
LALALALALALALALALALALALALLALALALALLALALALALALALLALALALLALALLALLALALALLA
det e min nya sååång,DAAAAHH

 SMEEXIIIIIIIIIIY

EnVanligDag

Hejsan alla söta människor
idag ska jag sussa hos minnaminkvinna, haha:]
Jag ska te henne typ 20över 1 trja, kulkul
Men iaf så ska jag typ äta nudlar elr nått:)
haha, hejdå alla söta.

 fridaESöött

NeverSayNever

..helluPP
nu sitter ja på en stol, ba satt alla vet.
BALLT
menmen, har inge o skrva.
ja e inne på facebook,apb,kamrat, o yuotube. lyssna på never say never
likamed la rubrika, hahhaha. spanska
hejdå, ska te minnna immoorrn o sussaa,:P
HerrrråH fiskar♥

-

Asså lixom, min blogglust eSÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR låg.
Men, vad gör jag inte för mina söta läsare ?
Hahahha, Nu sitter ja o ser Svampbob ska snart te skolan
så inte kul asså
jag ska på stään efter skolan med arianna, funny
jag har inga pengar så jag kan inte köpa nått, eller jo.. JAG HAR 33KR, GISSA VA DET INNEBÄR!!!!
BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN AAAAAAANNNNNNNNDDDDDDD JEEEEEEERRRRRRRRYYYYYYYYSSSSSSSSSS
ÅH FYFAN; JAG KOMMER AVLIDA INNAN DAGEN E SLUT:
jfan åå; haha; men nu kom nog arianna; hejdå

min data laaaaaaaaaaaaggggggggaaaaaaaaaaaaaa

Hey,Imabeliver

hejsan, görni ?
jag sitter vid datan, haha.
Min lillebror o min syrra får damp på varann
ska lägga in bilder imorrn, kuuuuul.
Nu ska jag upp och spela tv spel, sagan om ringen, haha
HejdååH, söötnosar
Imorgon e det frdag, jag ska på stäään med arianna då
jopp
Hahaha nu sitter olleboy och tigger chooklad, men haha jag
tänker inte ge honom, för dåå...dör han ;)
stackarslillesötnos.
Nu står aron å flänna, haha.
Hejdå♥

hmm, komplimang?

haha, en kille skickade ett sms ba hej.
jag ba hej
och han ba skicka bild, oxå skicka jah
och ha ba FAN VA SEXIGA LÄPPAR.
Haha, läppar;)
inte så kul men :P

SHtääääään

hellu, va la nyss på stääääääään, haha.
Mamma byed me g2things, en jacktröjmojj och en väckarklocka.
JAG SKA STÄMMA UROPENN OM INTE JAG VAKNAR!!!!!
fan va dom ska dö då:)


Detta va tröj mojjen

 
och de va klocka, fast lite annars.

Mjaaooo, idah skulle vi fixa ett bankkort grejjsgrunk, men padre måste vahete
typ skriva under, så vi kunde inte göra det. bajs

Men snart! MOAHAHAHAHAHAHA JAG SKA ERÖVRA VÄRLDEN MED DET!!!!
..tveksamt på den fronten
hejdå

hellyeah


Den här godingen köpte jah igår på hemmakväll, 33kr om man e medlem
vilket jah såklart e ;P<3

Men gud dåh. tieeep tråk

Helluh bloggsare, gullisar, snyggisar sexxisar;)
okejokej, nog om detta.
kom nyss hem från the school, tråkigt.se.com.nu
Snart ska jag på sctaaan med mamma o lillebroren
japp, fett niceee
Ska köpa blandannat en ny JÄVLA VECKARKLOCKA.
Jag vakna faan klockan 1min över 7? gissa om kjah försov meh lixom?
Jag bruka vakna 6, helvete.
INTE KUL ASSÅ.
Men iallafullafalll, så sen ska jah köpa lite kläder o mojjs, fett niceeeeeeeee
eller jah väljer-mamma betalar.
Vi hade frilufstråkäckeldag idah. not fun lixom
Sen börja en 6a prata me mig, haha, han ba jah vet en hemlighet om dig
jag ba jassså? scaryy guy
Jag e bra på engliska
Nu kom min lillrbror och sa, jag har mycket pengar, jag bah hur mkt har du, han ba 91:O
Lixom när jag var 6 hade jah typ aldrig NÅGRA pengar, men han e la iaf sparsam
sexigt om jag får säga det själv, haha om ni inte fatta, klicka (a)
men nu drar jah upp fixxa mig inför stan tieep,
ahha nej jag skojja, jag ska byta kläder, för det e fett hett ute.

Hejdåå, smsa mig ♥



RSS 2.0