HejsanAllaHärKommerHanzzzzz

♥Hej. Sitter nu i min stuga,
Ska snart hem till skellet.
hadetGött

Bilder från theday:)















Joao, som ni ser så är man riktigt vacker idah:)
Hahaha, men nu ska vi äta chokladpudding♥
Muums, YääÄÄÄy
haha, men hare gött:D
pusshej

inte tid för nått?

Ohmygosh.
Haha, jag har iaf int tid för någonting förutom att jobba.
Usssssssssssssccccchhhhh, stavning på den?
Men iaf så kanske jag hinner bloggaa nått mer.
Vet aldrig. Höres!♥

Vad tycker jah?



Helt seriöst?
Adam Lambert är den sexigast pöjken i hela vida världen.
För det första fallaer jah för alla som kan sjunga.
För det andra han är gay *fan* haha, men deh ä sött.
Och för det tredje, Han är en helt underbar kille!
Så gryymmmt söt, snäll, rolig. Vafan? HELT UNDERBAR
Finns inge annat som beskriver.




Kate Winslet.
Vart ska jah börja?
Den mest vackra kvinnan på hela jorden.
Hon är en stjärna.
Hon är så jävla naturlig så det fan inte finns.
Ohmygosh. Jag älskar henne, mer kan jah inte säga

pussandpeace;P

 


öhhh haha

HAha hej.
Jag och Jerr3 vah på hemmakvälll i lördags.
Snacka om att ALLA trodde vi vah fulla!
För kolla så här när vi kom in så typ vingla jah omkring.
Ähh, jah skriv vah vi typ sa iställe.
En konvenisiot..ion? ;O
vet inte vah he  het:D

Först gick vi omkring och sökte nån film, sen hitta vi JJust my luck och Case39
Sen fundera vi om vi skulle köpa godis eller inte.
Sen bestämmde vi oss för att köpa godis:
Jerr3: Rebecca! Kom hit på den här sidan jah ser något faschinerande!
Och där fick jah mitt första skratt anfall!
Jag gick dit och såg att hon pekade på mormors löständer.
Och jah hade ju fortf min skrattattack så jah garva ihjäl mig.
Sen så när vi hade plocka godis för typ 60spänn..
Och vi stod i kassan.
Då kom jah på att jah skulle ha en PowerKing.
Så då gick vi ur kön.
Och sen så gick vi in i kön igen. Och när vi skulle ställa oss i kön var Evighet-Carola
radion och då trodde jah att jessica var bakom mig och då var det här
"Vi går tillsammans, förenad av kärlekens band.. Min väntan blablabla när du LEEER OCH RÄCKER MIG DIN FAMN"
Och när jah skulle sjuna det så vänte jah mig om  jättesnabbbt och då har ju jessica antagligen
fastnat vid jävla chipspåsarna och så stod 2 jätte söta killar bakom mig, FAN VAH PINIT!
Men iaf så börja jah skratt och gick bort till jessica. OCh hon bah
Jerr3: Vill vi verkligen ha godis?
Rebecca: Vafan? Jah ä inte änns sugen längre:O
Skrattanfall numero... quatro?
Och sen bestämde vi oss för att lämna godispåsen i en filmhylla..
Antagligen fick jah göra det.
Och sen hämta vi en chipspåse och en dricka sen när vi skulle betala, och jerr3 bah
ÄRE CHIP?
Och jah bah.
ssss..
Och sen skratta jah fan ihjäl mig-
Sen när vi skulle cykla iväg så hade jah en sån här väska man häng över axeln.
Och så när jah skulle hoppa på cykeln så vahete så satt jah mig på väskan och
det var fan det roligaste för det var typ 4killar i en bil som körde förbi och SATE vah jah garva.
Och Jessica var typ såhär 5meter framför mig. HAHAHAHAHHAHA
Sen när vi typ nästan var hemma.
Typ vid rondellen vid bonstan, aaa ni vet.
Så då iaf kom det ut 2killar ur en buske och dom bah.
Kille1: Heeeej!
Jessica: HEj!
kille1: har ni det bra?
jessica: Ja, sj?`
Kille2: STANNNNNNNNNNNNNA!
Och då börja kille1 bah.
Åhhhhhhhhh SARRA KOM UT IKVÄLL!!!!!
Och jah garva fan ihjäl mig.
och jerr3 bah
Nej vi har inte tid, vi ska hem och se film.
Kille2: Men vi kan följa meh.
Sen cykla vi vbah.

Kulkul!!! Nu ska jah dra till stugan.
För alla er som inte fatta att killarna var fulla så kan jah berätta det:D
Killarnaa var fulla:D

och söta:D..


 

 


hmmm...

Hejhopp.
Blev inge trästocks igår.
Men iallafulla fall så ska jah äta frulle nu
och sen ska jah kanske färga håre.
Asså typ blont/vitt..
Men fan omre inte böi bra :@
Inte kul och gå omkring som en jävla ******
Jaaoo, men iaf om jah inte blogg
beror på att jah har åkt nån stans
typ meh husvagn, stugan.. Eller vafan som helst.

 De där ä inte acceptabelt♦:)

stan

hej.
Idah vah jah på stan meh mina syrror.
Nyss vah Arianna + familj här och åt.
Kulkul.
Nu ska jah dra.
Imorrn blire trästocks meh Fridagull.
Hejrååå pluttar♥

hejhuppgrönamupp


Jävligt ny sexxih bild, hmm? ;P
Tralallalallalalla:D ikväll blire TRÄSTOCKS meh Ronja&Frida<3 gtrrr
Jah o jerret satt nyss o typ sjöng. HAha hallelujah, fast vi börja bah garva
Jag såg Shutter island igår, först fatta jah fan NADAPOMMFRITTA men sen fatta jah allt ;P
Men jah ä lite utväääckligsstörd, kanske.. HAHAHA:D
MEn iaf så lyssna jah på musik just nu, haha mulligt=] eller nja..
Alliallafullafall så har jah int ätit nått idah;] haha klcokan är 14.33 nu;[:)
Jessica bah "NÄR DU ÄTER MIDDAH SÅ KMR DET LAGRAS SOM FETT"
Jah bah; "Men och? Hellre fet än att va hungri?" Fast sen fatta jah att jag ägde ut mig själv.
Så då fick jag SKRATTdampANFALL.. HAHAH:D:D:D:d<3

Nu ska jah dra gullisar♥ hadet

 

 

 


felååt

Förlåt för att jah int ha blugga idah:D
Men nu ska jah upp o Se shutter Island..
Harefuckers<3<33<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<

LOL I POPPD:

lalalalalllalala

Hellup.
Nu har jah precis slängt i mig en nudeltallrik, fast det vah en ljupskål:)
jag ska dra på mobacken..
O bada alltså.
Men varken jah Mamma,magnus,Aron eller Emrik vet'
om deh ä öppet. Eller asså vatten där;]
Vi ska äta mjukglass också typ.. Yäääääääy. Muuuummsss
Ha en bra kväll! ♥

 

 


Hohoho!MArry Xmaaaaaas

 


Jag bjuder på en Sexxih bild på minna:D helt gratis!
Hejsan. Klockan är nu typ 10 över 2 och jah vakna 1;)
Jag o Jerr3 vah vaken till typ... 3 igår och såg skräckfilm:D:D:D::D Yäääyääyäyäyääyäyäyäyäy
Dom vah int tråkiga, dom vah bra C: haha det där vahk onstiiit?
KONSTIGT*
Men iaf, så vare tännkt att jah skulle till bträsk idah men deh bli imorrn.
Men vad padret inte vet är att jag ska på trästocks torsdag,fredah,LÖRDA:D
O han kmr bli förbaskad på mig näör jah söger det :C Men hallå
trästocks är 1 gång per år-.--.-.-.-.-.-.-.-.-.---
SÅ JAH SKA DIT:D:D:D:D::D:D
Jag försöker hitta "scemat" men jah ä så blind/störd så jah hitt inte:D:D:D<3<33<333
Hahaha, jah har så kul!
Nooooooooooooot.
Jag är fan trött.
Jagska se Shutter Island snart.
Med?
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrr3 :C
Fast hon duscha. hmmm, stavasdeså?
hejdågoaoglada

 


Det blev lite Årebilder iställe C:

jag o jerr3Jerr3Terrrr3 o jerrrr3
 jerret i backen

 terre i backen
 Lite snyggishar från the backe:D::D
 En "ont i höften" Rebecca + lite trött. Lite kobent/hjulben oxå. Utanför sjukhuset



En snygg bil Jessica tänkte sno, och gifta sig med:]

Ni kanske undra vrf jah vah på sjukhuset?
Då ska ni få veta.
Jag ramlade när vi var läääängst upp (den högsta backan) i ÅRE.
Jag slog i höften/låret och fick en lårkaka.
Jag kunde typ inte gå normalt på cirkus 2månader.
Det var fan inte skönt.
Menmen det kunde ju ha gått värre.
Fast när jah ramla så vahete skratta Therese och Jessica och
jah skrek så jävla högt och jah börja gråta.
Hahhaha, men jag få fan skylla meh själv! :]




Varför?

Varför ttyp MÅSTE jag bada varje dag enligt mig  själv?
Jag är så konstii C:
Haah, även om jah int vill bada typ tvinga jah meh.
Men sen änär jah har badat ändra jah mig inte.
Nu ligger jah i våningssängen och v'ntar på mat.
Thihihi.
Jessica ligger i vahete dubbelsängen och har typ somnat.
JHon se kulig ut [:
Som sakt så ska jag vahete till skellefteå idah, typ efter maten.
Och sen ska  jah hyyra film. Typ såhär typ många.
Men sen så ska jah tbx:O fastg jah vet int vilken tid.
Med tbx menar jah till burträsk..:]
Iallafullafall.. så ska jah slänga in lite bildor på våran
Sexxiah KLIMPFJÄLL RESA:D:D:D:D:D:::D:D:D::D::D
Ha deh så jävla bra!:D fuckerss..

 

 


Wtf has hapening?

har badat jobbat mm idah
FARMORS FÖDELSEDAG.
YääääY
Ska typ till skellefteå imorrn sen ska
jag tbx på måndah.
hadetgött

Arkivbil`D?..


Ärlighet varar längst...


Helt jävla seriöst.
Vad tycker ni om mig?

svar

Hihihii ksk lovisa:O om Jobba på!:D:
asså du kan ta bort länken till min blogg för jag har bytt blogg;)

IP: 95.155.207.32

SVAR: JAJAJAJJA:DHaha men iaf när ska du hälpa mig med min header + design
hoppas
snart iaf:]
Jsg får lagg asså!!!!!!F

 


bada drickaa sova tänka

Hej.
Klockan är 21.52 och jag är pigg som ett piggsvin!
HAha ett piggtsvin.
Åhh nu blev jah trött...
fan!
Jag badade nyss..
Och sen åt jag jordgubbar..
NU L*ÄSER JESSICA EN (HISTORIA) SOM HON HAR SKRIVIT
DET HANDLAR OM EN DROGSÄLJANDE BRUD TYP:
OJJJ caps looooookkk..
Men iaf så vet jag inte var jag ska skriva så jag kör på en...

DAGENS:
Sminkning; Mascara typ
Kläder: Typ jobabr kläder, sen tjocktröja+tjockbyxor
Humör: Glad som en gris
Musik: Hey soul sister


Jag fattar inte hur jag orkar!!!:D
Men jag är fan trött..
Nu ska jag iaf kolla på typ bloggar.
HAHhahaha therese ringde HETA LINJEN nyss:D
Loooll. Helleflundrans banana satan vad jag är ***
haha ojj? Kan misstolkas lite!:D:D:D:D::D:D ***=KÅT?:D haha nejnejnejnej
Jag ska typ sde på Eclips på bio:D thhihihihi
Med vem? OHOHOHOHOHOOHHOHOHOOHOHOHOHOH pappa.
nej jag skojja!:]:]
Haha varför skriver jag så långt?
Jag är stöld?
störd
börd
kåt
våt.
Nu går vi över gränsen!:XD:D::D:D
>< det är jag
>.................< det är mina sys´trar!
åhh nu ska jag gå och sussepussa lite.
Nej?
Jah skulle ju typ kolla på bluggar?
åhhh.. bluggar? bloggr? SNOBBAR?fan vah jah ä trött
.........................................
HHHHHHHHAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAAHHAHAHAHAHH!
hejdåfan. godmorgon

Jobba på!:D

Hejbloggen.
Just nu har jah precis ätit. haha vah konstiiit det lät
Men iaf så är jag i min stuga, kanske ni visst.
Jag behöver intelyssna på musik
för egon kör DUNKADUNKA med sin typ miniii radio:D
hahhahah
JAg har jobbat idah.
Jag har målat och målat och trimmat och målat och ätit och nu
är klckan 14.52 och snart ska jag jobba i logen.
Typ ingvars nått.
Och ingvar är typ farmors bror.
Och pappa har köpt ingvars hus.
Men iaf så fatta jag inte varför jag skrev det?
konstiit
Emmy kmr typ imorrn troja.
Fast deh hon inte vet ä att jah inte kan vah meh hon:O
Men nu ska jah lyssna på hey soul sister min nya favvolåt
När jah vah i ITALLLIIEN så vahete, eller asså när jah o Arianna var
typ i poolen så hade dom typ musik oxå var den låten och sen fick jah den på hjärnan
och sen när jah kom hem nötte jah in den. Så nu kan jah hela.
Men iaf det blev ganska lååångt inlägg, för jah lixom vet inte om jag kmr hinna mer.
Eller asså... skriva ikväll mena jah.
Fan vah jah ä störd.
Jag orkar inte.
JAg städade typ där vi bor. Friggen.
Ful
Ruttten
Illaluktande
Gaggig
Gammal
Elak
Nördig

Men iallafullafall ska jag till the loge nu och sen ska jag väl äta på GRILLEN:]
Hive five<3

hadetbrafuckingflopp, komochsmakaruttenkropp. Yäääy vah eckliiiiit

 

 


Men avfan

Hej igen.
Asså det är jävligt många som har frågat
SKOJAR DU OM ATT DU ÄR BISEXUELL?
Och mitt svar är NEJ
Vafanskulle jag skojja om det för?
Det är inte så kul skojj precis..
Så alla ni som inte har fattat det än
Jag är bisexuell!!!!!!!!!;]

Var v'l allt för mig.
Har faktiskt fundera på att lägga in nyp nått
klipp on youtube när jah sjunger.
Något tips på nån låt? :9;]
Jag tar den första bästa:]


Stugan

Hejsan Bloggen.
Jag har lånat cc.
HAah Cristers Computer. Jag ä sååå kulig:D:D:D<3<33<3<333
Men iaf alla söta nosar så sitter jag vid den,
Jag smsa oxå. Kulkul
Idag har jag jobbat åt farmor.
Typ tvättat fönster och grejjs.
Typ vattnat plastblommor:sC:
hhaahha det var kul:D:D
Nu är klockan 21.22 så jag kanske ska se nån film elr nått.
Imorgon är det fredahoch dpå ska jag hjälpa farmor och damma mattor.
Jajust ja  jag har kört med brummbrummaren= trimmern oxå.
Jag var inte så skicklig.
Fast asså jag var inte snygg när jag höll på ,
Jag hade pappas fula solglasögon och en keps och typ en shal
virad runt skallenD:
Inte sexxiiiggt!!!:FD
Haha men iállafullafall så får ni ha en bra torsdagskväll med massa mys<3
Pusspånosen

Rebecca,Rebecca,Rebecca:D







Liten bildbomb på..
vem?
MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJ<3<3<33<3<3<3<<33<3<33333:]

 

 


Hemligheten som kanske chockade endel:D

Jag är bisexuell.
Jag skrev det i ett sms till alla i min kontaktlista.
Kanske kom som en chock?
Men jag är iaf stolt elr vah fan man ska säga:S
Och det är inte direkt pinsamt.
Men ni får ju tycka vah ni vill.

Men iaf idah ska jag till burträsk i typ 2vecksor,
padret har en bärbardator som jag kanske får låna om jah ä snäll:D
*HOPPAS JAH KMR VARA SNÄLL!!!*
:D:D:D::D:D:D:D:
haha men jag har planerat att inte vara dum iaf,D:

Och för alla er som INTE vet var bisexuell är så kan jag berätta det
Det är när en tjej/kille gillar både tjejer och killar:D

tjej+kille= hetro
tjej+tjej= lesbisk
kille+kille=homo/bög
tjej+kille/tjej=bisexuell
kille+tjej/kille=bisexuell igen;)

Ha det bra mina trogna läsare som lämnar mig en efter en... ;)

 


Stan meh Frida:]

HEjsnahejsna.
Idah har jah typ vari på stan meh Frida.
Jah köpte en film, och 2sura dragster påsar och en dricka
och en glass till Frida.
Snart ska vi typ se på film. Om inte Frida har
ändrat sig:):):):):):)
Det var läge sen jag pissa på en blomma..
Det var länge sen jag pissa på en koo..
MOMO.
Hahah hejdå och ha ett riktigt bra sportlov. Gottnyttår:):)

hejdå

Husvagns semester:D

Hej.
Nu kom jag nyss hem från HUSVAGNSSEMESTERN:D
Det vah fett kul
Ni som har mässemässa mig kan jag baara säga att jag
inte tog meh mig laddarn smart som jag ä och
jag fick slut batterii-..
Vi vah på LAxfiske sak. Vi fick 4laxar.
Jag fick upp alla:D, haha nej jag skojja jah fick inte nån:O
Magnuss fick upp alla fyra.
Se nbadade jag igår. JÄVLA KALLT asså..
Nu släng jah in nå bilder.
Imorrn blire typ VB meh FRIDA<3<3<33<3<3


 oooojjj. FJORTIS

 Dän där bilden tog Aron. Han tyckte den blev Coool:)<3



bilder

Dagen..
 våra fina kroppar..

 söta

 thahhahaha

gårdagen/festivalen..

 Vi våga int gå fram

 Sen våga vi!!!!!!:):))

 min mage

jag o madre<3 den 11juni

 mamma ville att jag skulle varea seriös.. det gick ju.. hmm

 sen blav jah det..:)

våra kissemissar.. föddes 1juli

 4stycken.

Var väl allt för mig:)


Vitbergs

Hejsan idag är det Söndag.
Jag kom nyss hem från Vitbergsbadet,
va där med frida.
Ska dra och fiska imorgon:]
Meh  husvagnen.
Lyssnar på heysoulsister.
brabra.
Ska bah upp snabbt och hämta en sladd så lägg jah innn
lite pics från dagen, o kanske nån från italien:]

Hejdå

back on the road

jag är tillbaks i SVERIGE!!!!!:):):):)::):):):):):):):):):):):):)
0730499078 SMSA FÖR FAN"


GHratis...
tråkigt,,'
FRIDA I MIIIISSSS UUUU<33<3<3<3<3<33<33333333333333

gästblogg numero fyra:D

rebecca is back in sweden:D
kulkul.
bra du är hemma för jag måste verkligen prata me nån :D

ny bilden...?:D<3


gästblogg numero trec?!:)

har bara en sak å säga;
kom hem!:D


gästblogg numero dos?

Hahah som ni ser äger jag fett mkt på spanska:)
jaja nog om mina spanska kunskaper...
idag har du varit borta i typ 11 days.
jag kan engelska oxå :]
ajaa kom hem nu!
jag goes desperat..♥
Har så väldigt otroligt mycket att berätta.

GUllig↑
nu äre "bara" nio dagar kvar.:)
aja...:D 


RSS 2.0