palla

ork int skriva

Laga mat!:D

Hejhopp
Snart ska jah laga mat.
Gissa vad!:D
TAAAAAACOOOOOOOOOOSSSSSS<3<3<3<33< fyfan vah gott asså
Jah är kääääär. Nu ska jah gå och göra tacos.
Haregött

OJojojojojoj vad moget!

Hejhejhopphopp-
HAHAHAHAjah har fått komentarer av någon anonym
Bög sug min megakuk
och
sup dig full din hora.

Jah har bara en sak att säga till dig; Jag kan inte vara bög? Jag är liksom tjej`?
Om du inte gillar mig eller bara skämtar, gå och dö? Jag bry mig inte om dig.

HHAHAHAH och en till sak. Växupp! :-D

Var allt för mig idah..
HA EN BRA SÖÖNDAG! :D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D

Mittt ex

men det tog slut. BUGHUHUHUHUH Det tog slut igår! BUUHUHUHUH

FÖÖÖÖÖRRRRLÅÅÅÅÅÅÅT

hejhej.
Sitter hemmahos mamma nu.
Var nyss o tog ett nytt pass.
FÖRLÅÅÅT att jah inte har bloggat.
Statestiken sjunker. MEnmen,
jah ska blogga mer looooooovar?!!!!!:D
JAHHAHAHA.
Men jag ska äta upp min klubba sen ska jah se på tv.
HA en bra dag<3
ppppppuuuuussssssshhheeej

FaaaaaN vad tiden går LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGSAAAAAMMMT

Asså helvetets hoppitossa vad tiden går som en snigel
fan asså seriöst det har typ gått en timam sen jag skrev
sist och det känns som ett år sedan:D hahhahah
MEnmenmenmene, jah ska typ äta en macka och sen se..
BARABAMBAMBGAMBAAAAAAAAA!!! Efterlyst<3

HAHAHA GW<3<3<33< sötiis
Menmen, nu håller jag på att fååå SKRIVkramp.
På fredah blire 2000meter på gympan. Whhhhhhhhiee
jag längtar. Eller?
Svar på den frågan: NNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ TACK!!
Men hejdå synes,höres<3:O:P


Thihih, köpt ny regnjacka

Hejhej.
Kom nyss hem från stan, sitter å äter vindruvor
o lyssnar på "Handens fem fingrar" -lisa nilsson.
Jag kan hela nu:)!!!!
HAHAHAHA, men iaf så vah jah ju på stan somsakt
jah köpte vindruvor + regnjacka o randome regnbyxxor:D
Det var jävla kul.
Och när jah skulle hem cykla jah nästan in i en URgullig kille:D
Piiiiinsamt asså!
Ska typ se EFTERLYST klockan 9:) sen ska jah typ soova:D
Men iaf så ska jag begee mig till tv;n. Ska joooina den:D
Kyyyyyyysssssssshhheeeeeej

Jah vet att jah ä bäst asså! :D:D:D:D:D:D hahahah


Hos ARRRRRRRIIIIIIIIIIAAAAAAAAANNNNNNNA

Hejhopp.
Just nu sitter jah hos Arianna
vi lyssnar på "Himlen är oskyldigt blå" HAHAHHAa kulkil
jah ska äta här:D:D
Nu ska hon lära mig italienska. puuuuuuuusssssssshhheeeeeejjjjjjjj

Ciao= hej
Amore mio= Min älskling
Ti amo= jag älskar dig
Come stai= hur mår du?
Cane= hund
Gatto= katt
Bella= snygg (tjej)
bello= snygg (kille)
stella= tjärna
Luna= Måne

ja det här var italienska ord jag arianna wikström har skrivit dom...<3

HAHAHAHHA fråga inte -.-

hejdååå♥





Vafan ä de här nu då

Emmy detta kommer du att få ångra stort! C:

Ingen bio. FAAAAAN

Hejhoppgummisnopp
asså det blefv ingen fucking jävla äckel bio.
FAAAAAAAAAN!
Jah som hade längtat :C
Menmen, jah får väl göra nått annat. SOOOOOVA C:C:C:C:C:(L)
HAHHA, idah fick jah veta att Samuel&JohanKarsson har läst min blogg.
HAHAAHA om ni ser detta så hejpåer:D
Urrrrrrrk vah jah är trött asså.
Imorrn blire bajsskolaaa.
Men hä ä kul på SOOOOOOOOOO;N för vi har projektarbete eller nått.
Jah&Frida&Arianna jobbah om HITLER:D:D:D:D:D:D
Kulkulkulkukkulkulkukluk. HAHA oj;D
Menmenmenmenmenmenmen, nu ska jag gå o smått dö:D
Ha det bra, men inte lika bra som jah. Det rimma.
Men det ä inte santC:

Grrrrrrrrrr<3<3

MAAAXMUUUMMSSs<3<3

Jag älskar max.
Han finns alltid där för mig.
När jag är nere, och bara vill dö
FAN VAH JAH ÄLSKAR MAAAAAAAAX<3<3<

HAHAHHA. Jag var nyss på "min älskling" HAHAH
där lura jah er allt.
Jah köpte iaf chickennuggets på maxälskling och jag åt nyss uppde
ahhaha, fyfan vah jah ä kul asså-.-
HAhahahah hejdå

För alla er som inte fattar att jag menar MAX"MAT" så kan jag
säga det nu. Jag menar max=hamburgare hamburgare=gott! :D


Döhungring+fryser ihjääääääääääääääääääääl

Hejhopp.
Idah vare skola. Som vanligt.
Ganska kul. NOOOOOOOOOOOOOOOT
Menmen. Just nu sitter jag och håller på att fan FRYSA IHJÄÄÄÄÄÄÄÄL.
FYFAN vad det spöregna ute asså-.-
Men iaf så ska jah therese o Christer på bio typ.
Vi vet inte vah vi ska se.
Men nu ska jag bara slänga mig i duchen o he på det varmaste
och stå där i ett år:D
HAHAHAHHAHAHAHAHHHAHA jah ä trött

Puuuuuuuuuuuuuuusssssssshhhhheeeeejjjjj grodpastejj

ojdå frida

REBECCA LIDNQVIST

FRIDA ALBERTSSON

79,30

Det finns definitivt någonting mellan REBECCA LIDNQVIST och FRIDA ALBERTSSON. Varför inte testa och se hur det går?


HAHAHAHAHAHAHA jah döör

Mamma ringde nyss så här sa vi

Mamma; Hej älskade dotter.
Rebecca; Hej älskade mamma. Vad gör du?
MAmma; Nej ingenting längtar tills på onsdag, då kommer du. Visst kommer du?
Rebecca; Ja jag kommer. MAmma..
Mamma; Jaa. Vad är det?
Rebecca; Får jag göra toung split.
MAmma; Men du har ju redan en kort tunga!
*Rebecca skrattar*
Rebecca; VA?? :D
Mamma; Men lilla vän du kan ju inte korta av din tunga?!
Rebecca; MEn lilla mamma, jag ska inte "korta" av min tunga? Jag ska skära av den på mitten!
Mamma; VA?
rebecca; Men asså kolla på google.
*Mamma kollar på google*
Mamma; ÄR DU GALEN?
Rebecca; Nej? Men det ä rå snyggt. Snälla?!!
Mamma; Ohhhohoh aldrig. Då får du hellre göra en tatuering.
Rebecca; OMG ofta jag få deT? :O
Mamma; JA!
Rebecca; Tack mamma! :D:D:D:D:D
*MAmma skrattar*
Mamma: Du ska inte förstöra dig du är fin som du är!
*REBECCA DÖÖFLABBAR!*
Mamma; vad?
Rebecca; Men det är ju itne så att jag ska göra en typ i mitt öga precis.

HAHA sen orkar jah inte skriva nå mer. Vi pratade i 19min30sek:D HAHAA- Jaaoo
så låter de när jah o mamma har en intressant *HOST* konsensensation. HAHA
det blev lite längre ord än det igentligen är:D

My dator is LAGGING!

Åhh vad jobbigt att leva alltså.
ÅHHHHHHHh.

Men iaf jag fick en fråga häromdan. (nämner inga namn)
som löd ; Vad tycker du om dig själv?

Mitt svar; Vad jag tycker om mig själv?
Jag tolkar den frågan på mitt sätt.
Jag tycker väl ganska bra om mig själv, klart att
jag kan förbättra mig i mitt sätt o utseende o såånnt.
Men jag tycker att det är totaltmeningslöst.
Förstor läpparna o alla skit. FY vad meningslöst.
Jag menar, man föds som man är, inget att göra åt om
man inte vill spendera upp hur j*vla mkt pengar som helst liksom.
OvärtOvärt.
Så mitt svar på den frågan blir "Ganska bra, faktiskt.."

HOPPAS DU BLEV NÖJD ÖVER SVARET. HAHAH OJJ CAPS LOCK! :D


IN MY HEART<3

 Fyfan vah jah ä kär<3

ont i huvve+läsning:D

Hejhejhejhej.
Just nu har jah ätit nyss? vilken konstig mening.
Men iaf så har jah läst en HEEEL bok idah.
Teas hemlighet. Brabra.
Men iaf så ska jag typ fråga Crillet om vi kan dra på Bibblan
o låna böcker. För jah har tråkigt.
HAHAHAHA. Hejdå ha en bra måndagsskväll troja

 HAHAHAHA! BRABRA<<33<3<3< :D

Måste alla håna mig?

fan

Faaaaaaaan

 Detta tänkte bli min header.

Men jag å emmy är inte så skiiickliga! :D HAHHAHA


Trööööttiiss

Hejhopp.
Just nu checkaaa jah in typ bring it on! :D HAHAHAHA
JAh ä faan imeeejj skit trött så jah ska typ sova efter maten.
Men sen ska jah se PETRAAA MEDDEE SHOWW!!:FD:F::F:F:F fan vah hon ääg.
Menmenmenmen, jaoo.
Alla är så trista med sina bloggar. Inte jah? :D HAAHa
Menmen.. jah äter nutella o mariekex nu. MUUUMMMMSSS.SEE
Åhhhhhhhhh,skola imorrn. Fast tur atttja har sovmorrn. Tur som FAN!
Men iaf så ska jag typ dra & se bring it on. LOL.se
hahhahhahahahhaha.

Sommaren närma sig<3<3<3

Raaaaawr

Hejhej.
Kom nyss hem från Burträsk.
Ska se film nu.
Orkar inte skiva mer:D
AHAHAHAHA socialt.
Puuuuuuussssssssssssshhhhheeeeeeeej

videoinlägg

klicka <---

HAHAHAHAH! Jah o emmy hade ganska kul:)


videoinklägg <-- hahahaaa klicka:):)







HAAHAAHHA så här kul hade jag o emmy idah:)
:):):):):):):):)):):):):):)::):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

puuuuuuuussssssshhhhhhheeeeeeeejjjjjj


MÅSTEEEE HA HJÄÄÄLP!!!!!!!!11

Snälla kan någon hjälpa mig med attttttt göra en header & design..
JAG FÅR ETTT FRISPEL!!!!



JAH Ä DESPERAT EFTER DFET!!
Tack iförväg:D

00.30 och jag är vaken

1. jag heter: Arianna

2. jag gillar: Emil Avander

3. jag hatar: FannyKL

4. jag är kåt i: Filippa
5. jag är verkligen superkär i:  Hannes

6. snyggast i världen: Jessica systeryster

 

8. äckligast i världen: Johannes

9. muppigast i världen: Josefin

10. tråkigast i världen:  Linnea V

11. jag ska satsa på: LovisaBoström

12. bästis:  Mamma

13. hatar jag mest: Molly

14. jag har en hemlighet med: Nickolina

15. jag skäms över: Röklinjen

HAha. Taget från härifrån

Ta fram mobilen och gå in på kontakter, håll inne ”neråtknappen” en stund o sen släpp och skriv vem det blev som svar på frågorna! Utmana sedan en kompis!

 


STATEEEEEEESSSSSSSSSSSTIIIIK:O

Fan 32läsare idag.
HAHA. Jaj ä bääst:D
Oh man tackar man tackar! :D

TACK SÅ JÄÄTTE MKT. Oj Rebecac en tår i ögat?
NEJ *STORFLÄNNAR*
HAHa hejdå.godnatt

Hemmakväll

Hejhej. Klockan är nu 22.48 jag sitter och
dricker 7up och äter chips.
HAHA. Var nyss på hemmakväll och hyrde
CENTER STAGE turn it up. Brabra.
Jag sitter å ser fucking åmål just nu:) haha.
DET ÄÄÄÄÄÄÄÄÄGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!:::DDDDDdd
Jaaaaaaaoo.
Menmenn jag ska typ se klart den sen ska jag se CANTER STAGE turn it up
sen ska jag sååååvaaa. Vara med emmy imorrn Whhhhiiioooohiii! :D
HAha när jah cykla från hemmakväll tbx hit vare
en raggarbil som körde förbi o killarna fråga om jah ville ha skjuts.
Jah sa nej jag cyklar:D HAHAHAHAHAH!
Menmenmenmen jag ska dra nu:D
Puuuuuuuuuuuuuussssssssssshheeeeeeeejjjjj.
Kanske skriver imorrn när jah ä meh emmy? vem vet:D

Fan vilket tjat:D djparadize.tk




THAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHHHHAHA kulul

 

TOM CRUISE

BRAD PITT

20.5 %

Det ser inte så ljust ut för TOM CRUISE och BRAD PITT men vem vet? Det skadar aldrig att testa!
Fler test på testportalen.se


JUSTIN BIEBER

REBECCA LINDQVIST

55 %

Ett förhållande mellan JUSTIN BIEBER och REBECCA LINDQVIST har goda chanser att bli lyckat!
Fler test på testportalen.se

SVAMPBOB FYRKANT

PARIK STJäRNA

15.5 %

Det ser inte så ljust ut för SVAMPBOB FYRKANT och PARIK STJäRNA men vem vet? Det skadar aldrig att testa!
Fler test på testportalen.se

KUNGEN

DROTTNINGEN

31.5 %

Ett förhållande mellan KUNGEN och DROTTNINGEN kan fungera men det kanske inte kommer att blir helt enkelt.
Detta kärleks test kommer från testportalen.se


GUD vad jag har kul! :D

Hejhejhejhejhejhejhejhej

Hejhej.
Fyfan asså.
Vi vah nyss på ELGIGANTEN och dom sa att
det skule ta 14 dar + eller -.
Jah får ett friiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssspeeeeeeeeeeeeeellllllll.
Jag har mammas fjutt äckel mobil. Eller hennes gamla.
Livet är inte roligt just nu! :C
Jag sitter iaf o nördar stand by me. HAHAHHA
Jaaaooja. Nu ska jag typ smäässa med fjuttis äcklis. HEHEHE
Hejdå.

 SEXXIIH MEEE. HAha jah i sommmmrraas. +Utan smink ojoj. ;P


Jassådu

NU HÖRDES..
Jag en ljud utanför huset jag bor i en liten hus
i skogen med min familj, och jag trivs där och
jag vill vara där i hela mitt liv. Men en dag hände
något som skulle förändra allt.
Det var en varm dag i maj och jag var ute
och plockade bär i skogen.
Det var väldigt soligt ute så hon gick en liten
promenad när hon hade plockat bären klart.
Senare när hon var hemma baka hon massor med
olika pajar,blåbärspaj,hallonpaj,björnbärspaj
och andra sorters paj.
Det hela slutade med att Samuel Attakerade snigeln
och kittlade honom. Det var de hemskaste slutet
på denna hemska berättelse.

NU HÖRDES..
ljudet av pappas snarkande. Klockan var halv 12 på natten.
Då exploderade plötsligt en bomb!
Jag kastade mig ner på marken, men jag föll istället rakt igenom
golvet och ner på nästa våning.
Där stod en gubbe och garvade år mig.
Jag gick fram till honom och slog honom i nyllet
Han blev as sur. Han slog mig i magen, jag tappade

andan och flög bakåt. När jag låg på marken sparkade
jag honom i rumpan och sa;
Nu ska du dö din snoriga gamla penna.
Han tog fram kniven han hade i  fickanoch slickade på den
och sa; Nu ska den här slickade kniven gå rakt in i dn järna.
Han dödade honom

NU HÖRDES...
ett högt skrik av en ful kille som fick precis höra att
han skulle på ett läger som handlade om mörkna svampar?
Lägret var alldeles sönderbombat. En dag när Gretel var
ute och gick träffade hon en Ondfe. Fen sa; Om du korsar floden
och går på den antilopfarliga stigen så kommer du fram till ett palats.
Palatset var gjort av harskit och godis. Gretel simmade över floden
när hon
hade simmat över floden så hittade hon en flodhäst.
Flodhästen kunde tala och Gretel frågade vad flodhästen gillade
, flodhästen svarade; Den stora Tim med sin stora mage som är så snygg.
Sen levde dom lyckliga i
alla sina dar.

NU HÖRDES..
äntligen farmor när hon satt på toanoch sket och krystade.
Jag lyssnade jättenoga för att det var intresant. Plötsligt
fes hon. Sen kom farfar in och frågade; gillar du myror?
Jag har smakat myror dem är faktiskt inte så äckliga.
Jag åt drottningen.. Har ni smakat myror? frågade han (igen)
-Ja eller nja, det beror ju på..om gele myror. Sa den andre personen.
-Ok.. Vad ska vi hitte på att göra? Ska vi äta myror? Sa han.
-Nej jag vägrar! sa Bert.
- Vi käkar frukter eller något, hur svårt kan det va?sa karin.
- Ja jag håller med! sa Bert fast han höll med om allt som Karin sa.
Plötsligt hoppade Emma in i bilen och for till Samuel och börja hångla.

Hur jävla mogen klass har jah? :S
HAhAAHAHAH inte så väärst iaf.
Det här hade vi på svenska.
Det fick lov att börja på nu hördes. Och sen fick vi hitta på.
Och det blev jääättte wwweeeaarrd? HAHA-.-
Hejjdåå puuuuuuussssssssssshhheeeeeeej




Inte kul :C<3



VAFAAAAAAAAAN. Igår på norhammar.
Asså "fotografen" lura oss typ hela tiden
och fråga oss saker sen tog han kort.
INTE snällt! men ganska skojjj:D::D:D::DD

TJOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOO

Hejhej.
Idah ska jah inte göra nått det blev inte burträsk.
MEN vi ska på Elgiganten (skrev fel igår :s)
och firra min äckel mobil.
Touthen funka fan inte. Eller den lagga loss
som faan.
Snart ska vi på Ainas o köpa FIIKA(L)<3<3<33<3<3<3<:)
HAhaa. Fan vah glad jah ää:):)
Imorrn ska vi till Burträsk klockan typ halv 11 elr 11.
Jah ska vah me emmy:) IlOvEsUmMeR bah så alla vet
HAHAHHAHAHA. Asså nu orkar jah inge mer.

LG GD510 Pop FAN TA DETTA ÄCKEL!!

 Nu kommer jah behöva ha denna:Ctills min ä fixxad.
Joopp.

Puuuuuuuuuussssssssssshhhhhhheeeeeeeeeej fan ta mig

Discooo

Hejhej. Kom nyss hem från discot på
Norrhammar. Jah ä jävligt trött just nu.
Jag har typ ont i huvve.
Och alla som smsar mig vill jag säga; Min mobil LAAAAAAAGGGGGAAAAAAAAARR.
Så jag ska se om den ä bättre imorrn
annars.. Så blire.. Gå till Clasolssons o klaga *Eller vah fan de het*
Jaråå. Jah har inte dansat så mkt. Jag var sååå jävla trött
eller så var jag bara depp.
Jag o frud vah med några som hette Johannes, Emil o Ziggebook
oxå. JKulkul. Fast vi vah inte meh Emil o Johannes. Eller lite.
Klockan är 00.17 just nu.
Och jah ska till Burträsk klockan typ 10 imorrn :S så
egentligen borde jah sova. MEh jah ork inte.
Hahaha. Det var en kille på discot som kom
fram till mig och sa "Du är så het så att djävulden svettas" och
jag sa "va?" och så upprepa han det. Och sen jah bah "Jasså" och han
blinka åt mig och sen kom en som heter Tim och sa "Vilken raggare du är. MEn du har ju tjej"
Och sen kolla han på mig o bah "Ojdå stumpan" och tog mig på rööven:D
HAAHAHAHHAHA. Såhar min kväll varii.
Menmen, skriver massa mer imorrn.
Nej justfan jah ska till äcklusburträskus imorrn.
FAAAAAAAAN säg jah bah.
Ha det bäst Gummiihääst.
Puuuuuuuuuuuuuuuusssssssssshhhhhhhheeeeeeeejjjjj

WOOOW

22 läsare.

Nu blev jah gladare ^^:$<3

HJAhahahhaa

Hemma från Arianna

Hejhej.
Kom nyss hem från Arianna.
Vi har hoppatstudsiis.
Och jag sola topless. HAha
Men iaf så ska jag typ gö meh klar för
norrishammris? (a)
Nån mer som ska dit?
Ni får gärna säga hej till mig då:)
Jag tycker om att vara social:D Det ä kul
Men iaf så ska jag slänga i mig en omeleett o
sen ska jah väl fara anta jah:D
Menmen..
Om ni undrar vaf jah gör så många :) eller :D idah
äre för att jah har blivit brunare på ryggen:):):)
Hahaah det ä jah glad för.
Men jag ska gå och gö meh klar o äta.
Ha en jättebra Fredagskväll med massa Julklappar
Puuuuuuuussssssssshhheeeeeeejjj


                          <3


gästblogg:)

nu är jag på rebeccas blogg och gästbloggar:)

vi har matte med christer magister:)
det är inte speciellt kul men då kan jag ju passa på å blogga på rebeccas
bloggish.<3
men nu ska jag fortsätta me tråk mult.



med det hjärtat säger jag hejdåå:]


på skolan

inne på datorn på skolan nu.
HAha christer kommer bli cRAAAAAAAAZYYYY
heeejjjjdåå
puuuuuuuuuuussssssssssshhhhhhhhhheeeeeeeejj

fRUDPASTEEEEEJ<3

Jag vill meh jah våga inte..

Fan asså! Nu har jag suttit vid datorn sen typ klockan
halv 8. Och jag funderar o funderar. Och nyss jah bah
nu fan gör jah det. Och jag bah nej jag våga inte!
Nu kanske inte fatta vad fan jag menar men helt seriöst
så r jah feg som tuuuuusan.
Det ser ut o göra så ont.
Jag vill.... AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Haha fatta o hångla meh nån.
Ni fattar juh inte äns vad jag menar. Åh så dum jah eee...
Haha men jag menar iaf "tongue split" jag menar.
Jag vill. JAg skulle beställa tid nu meh jag ä feg :$ ;)
Meh det ä ju inte så konstigt. Det ä ju inte som att typ ta hål i läppen precis.
Faaaaaaaaan. Jag dööööör. Nästan.
Men nu blir jah spiiiiidad. Så nu går jag och dricker Coola.
Tbx. Yuuummmmiiieee..
HAHahaha men nu ska jag gå o taa självmord troja.
Puuuuuuussssssssshhhhhhhheeeeeeeeejjjjjjj

 För er som inte vet vah tongue split ä. Fast det ä utan den där saken i tungan. HAha. Dragkedje saken.

Typ gammla.

       vänner

    

    Jag. Gammal typ

    förr.

    Söten frida

    Söten Arianna

BIIIILDDBOOOOOMB. PAAAAANNNGGG

 


Taget från lovvepovve.blogg.se

Visste du att:

( ) Jag gillar insekter

(x) Hånglat på en toalett

(x) Ridit

(x) Har velat ta självmord

(x) dissat någon som ringt på min mobil

(x) Hållt in en orm

(x) Älskar musik

(x) Älskar djur

(x) Hållt på att drunkna

(x) Älskat någon som du vet du aldrig kommer få

(xxxxxxxxxx) Vill ha pojkvän

(x) Är en snäll och go tjej HMMMMMMMMMMMMMMMM

(x) Har smink

(x) Haft smink.eehh?

(x) Hållt i en spindel

(X) Ramlat ur sängen

(x)Sjungt inför hela skolan

(x)Tecknar mkt

(x) Ångrat mej jätte mkt

(X) Puttat i en kompis i vattnet (på skämt)

(x)   stuligt någonting. Plopp när jah var liten:D typ 5

(x) Har velat döda någon 

(x) Rymt hemifrån

(x) Hatar djurplågeri

(x)Tagit i flugmaskar

(x) hatat min föräldrar

(x)sjunger i duchen

(x) Förlorat någon jag älskat

(x) Varit mkt sjuk

( ) Vill ha egen häst

(x) Slagit någon riktigt hårt

(x)Kysser med öppna ögon 

( ) Blivit påkörd

(x) Drömt nåt mkt konstigt

(x) Slagit mej allvarligt

(x) Åkt ambulans

( ) Har ett konstigt men fint namn

(x) kört bil

(x Spytt fem gånger på raken

(x) Klottrat

(x) Sett film med 15 årsgräns

(x) Älskar att sjunga

(x) Hoppat från ett fönster

( ) Älskar idrott

( x Sovit ute på vintern

( )Harblivit mobbad

(x) Hatar någon

() Skärt mej med vilje

(x) Har djur hemma 

(x) Skrapat upp båda knäna

(x) Hållt någon jag tycker om i handen

(x) Gjort bort mej ordentligt

( ) Älskar naturen

(x) Skrattat högt åt någon

(x) Blivit super arg på en kompis

(x) Slagit sönder något med vilje

(x) Skulle dö för någon

(x) hatar matte

(x) Spelat in en låt

(x) Tror på det övernaturliga

(x) Fått en allergisk reaktion

JAG HAR KUUUUUUUUL:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Justin Bieber



Justin Drew Bieber, född 1 mars 1994 i stratford, är en kanadensisk sångare, som inledde sin professionella karriär på YouTube. Biebers karriär började med att han var med i en sångtävling i Kanada där han kom tvåa men hans familj och vänner som inte kunde komma och kolla när han tävlade ville se det ändå så han laddade upp videor från tävlingen på Youtube. Hans manager Scooter Braun tog med honom till Atlanta, där de träffade Usher. Ytterligare en tid senare, och efter att Usher sett Biebers videor på Youtube , möttes de åter och Bieber skrev på ett kontrakt med Island records.
Hans första album My world släpptes 17 november 2009 och My world 2.0 släpptes 23 mars 2010. Hans första singel och video, One Time, släpptes i juli 2009. Singeln nådde 12:e plats på Canadian Hot 100-listan och 45:e plats på Billboard hot 100-listan.
Bieber har även sjungit för USA:s president Barack Obama.

Vad tycker Rebecca om Justin Bieber?;

Vad tycker Rebecca? Hmmhmm.
Jag tycker väl att han är en ganska bra sångare. Ser ganska fjollig ut för sin ålder.
Hans låtar fastnar på hjärnan, men man blir fort less.
Han är ganska söt, men inte snygg. Eller?
Jag skulle inte bli ledsen precis om han kom fram till mig, troligtvis skulle jag svimma.
Alla tycker olika om honom. Eller antingen tycker man han är gudomligt snygg och sjunger bra
eller så tycker man att han sjunger as fult och är as ful.
Bara att välja:)? Han är inte en av mina idoler precis, men han är väl sisädär.

Rebecca ger Justin bieber 3 av 5 toasts.


Ä meh Fruuuuuuud

Hejhopp.
Nu sitter ja här o ä meh SötFrud.
Imorrn blire Norhammar med.. Barabambambambaaaaaaaaaa
Deruu;D ellr de ni:)
Haha men iaf så sitter vi här
ska snart äta. Frida leker med min kam och jag
håller på att hungra ihjäl:)
Menmen. Vi var nyss nedanför mitt hus. Älven.
Fan vah det var mkt vatten asså! :D
Jasg blev blööt:D
Mina skor blev våta;)`?
Nu gick Frida på toa:D
puuuussssssssshhhhhhheeeeeeeeejjj

 Sööööööööötfrud<3

Gammelsmurfen

 Jasså? :O fejk.com

 Här leker vi emo så det sjunger omde

 faaakkkkfacccccceeeeeee

 Rebecca vill ha snakebites troja. va tror ni?

 Har jag smink? :O

 Inga byxor. Porr rebecca? fyyåusch

 På väg å åka Skiiiiiiiiiizzzzzzzzzz

 Jah å kissemisse mjaaaaaaaooouu

 SEXXXIIIH:O:P? nästan iaf

 Fick kronan av Arianna söt<3

 snygg jacka. min älsk<33


Gammelsmurfen rebecca är ute på vift.


Whhhiiiiiiiiieeeeeeee

GRATIS SMS IGEN! :D

Smsssaaaaaaaaa:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P^?

0730499078 <-- Text meeeeeeee:O?

Saker ni inte visste om mig.

1. När jag var liten så upprepade jag allt.
2. Jah har rymt hemifrån.
3. Jag blir kär hur enkelt som helst.
4. Jag tänker alltid på en kille.. Hmhmhmmh
5. Över hälften av mina kontakter på mobilen ä över 15
6. <-- Mitt favvo tal? :S:P
7. Jag är inte smal. Haha men det kanske syns?..
8. Jag har egentligen glasögon
9. Ända sen jag var 5år har jag drömt om att flyga till månen:S
1o. Jag och Christer bråkar hela tiden..
11. När jag inte kan stava ett ord heer jah alltid typ flera e;n ellr ä;n ;D

Nu vet ni mer om mig. hahhah pushej

 kissemisse mjaaaaaaaaooooooouuu


Taget från aboutlinnnj.blogg.se

ALLMÄNT
Namn: Rebecca
Piercingar: öronen,näsan
Tatueringar: hmmhmm
Längd: 1,70 troja
Skostorlek: 39?
Hårfärg: BLont troja. me mörkare underhår
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej
Tänker du på självmord: ;P
Tycker andra att du är attraktiv: Njaahaha, ellr vetja?
Vilket shampoo använder du: TRESemme
Vilken parfym använder du: Typ alla
Vad är du rädd för: Spindlar, våldtäcksmän
Gillar du att tvätta: Skitkul.min hobby
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jah få bah ont i magen

SENASTE...
Film du hyrde: Saw5
Film du köpte: typ i jul? :s Svampbobthemovie
Låten du hade på hjärnan: black and white
låten du laddade ner: justinbieber typ that should be me? :D
Personen du ringde: Madre
TV program du tittade på: svampbob
Personen du tänkte på: haha deru

ANTAL...
Gånger du varit kär:  för många
Gånger ditt hjärta brustit:  massa
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ingen aning ingen
err du har på kroppen: typ 3 ?


SENASTE...
Bok du läste: hata romeo
Personen du fick mail av: ?
Personen du fick brev av: frida :P typ när hon fyllde år (26/1)

Personen du fick sms av: ZiggeBook troja. inte gratis ;_;
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår


ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: 
skola
Var det kul: nej
Hur tidigt stiger du upp: 6
Gillar du att slåss: min hooobby! :D
Vad ska du göra ikväll: sova
Vad är du allergisk mot: idioter
Var har du ont: ryggen
Använder du hårspray: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!:P:P:P
Kan du stå på händer: m elr nej? :D
Favorit serie:
Svampbob


ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: SOCKER antagliegen
Gillar du ketchup: ibland. om den ä snäll
Är du glad nu: ganska
Var du glad igår: jaatroja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: mmmm
Vad dansar du till: inget? olika? vettja
Stockholm är: stort
Göteborg är: större typ??
Kan du sjunga:
klar jah kan men jag låter som en gris
Mer värt än guld: min sääng
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Italien. I sommar:D:D:D WHIIIIIIIIIIIIIIIWEEEEEEEEEEEEE
Ska bli skoj: att sova
Ska inte bli skoj:
att vakna
Sparar till: italien. asså fickpeningar
Väntar på: att få sova
Dagens dryck:
vatten
Mat: plättisar
Låt: Its not over-Secondhand Serenade
Sak att göra: duscha
Sport: INNEBANDY(A)
Kläder: shorts o t.shirt.
Film: saw1saw2saw3saw4saw5saw6 o Titaniccccccc
Bil: Dodge.

Haha som ni kanske määrker gilar jah Svampbob och att sova:)


SOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Hejhej.
Idag är det Onsdah och en tråååktdah.
Jag sitter och lyssnar på Its not over-Secondhand Serenade
HAHAHAH jag var på Ainas nyss.
Fan vah jah skämmmmmmmmmde ut me:O
Menmen.. Gjort ä gjort.
Jaaa. Vad ska jag göra nu? Träna till so prevet. *ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH*
Fan å.
Men jag kan beräätta vad jag har gjort idag.
Vaknat. Plattahåret.Cykla till skolan.Läs.No.Matte.So.Lunch
Det var TEX MEX BUFFFFFFFFFFEEEEEEEEEEEeee. När jag skulle säga det
var jag lite spidad då jag bah tix mix. Hahahah.
Men jag var nyss hos madre o packa sen får jah till KrilleKrulle.
Otroligt trevligt.
Vi ska äta plättar NUTTELLLA!! Fyfan vah gott.
Men imorrn ska jag vara med Frida o Arianna o typ sooooola:D
Jah ska bli brun om magen o benaa:D
Hahahah. MEn jag ska gå nu.
Puuuuuuuuussssssshhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeejjj

HaHAHAHHAHAHAHHAHHA!

Hejhopp.
JAg var med Arianna o Frida idah
Jag o frida hoppa meh bah bh på Ariannas studsmatta
men Arianna fega. Oxå typ sprang rå många förbi asså på vägen:O
Menmen iaf så ska jag typ ringa till Christer nu o prata allvar :C
HAhahah. Nej jag skojja. MEn jag ska typ soova nu.
Onormalt? Rebecca.. *SuckSuckSuck* HAha Misstolkning.
Igår köpt vi kläder till mooooooiiii haha dom vah fina.
MEnmen iaf så ska jag gå och ringa och sen ska jag typ se film
o skriva på min "bok" haha. Jaaaaaaaaaooo.
Hejdå.Puuuuuussssssssheeeeeeeej






Saker jag ska beställa

 löshår. Vilken färg? :O
Besatt?
 Madre tycker att dom ä fula? :O:O


Sötnötar:O<3<3

Har ni sett nått sötare? Typ sockar! :O:O<3<3 Fyfan så söta

Jag ska beställa mer saker men jag orkar inte lägga in bilder:D haha hejdåå
puuuuuuusssssss


Trååkdag idag.

Hejhej.
Fyfan vilken tråk dag asså :O
Jag ska typ upp o städa mitt rum.
Trååååkigt.
Och nyss läste jah typ Dessies blogg. THAHAHAHAAH säger jah bara.
Jag har sockerdricka i foten och i munnen :O;PÅ
Hahahahah. Lemon Lime från WillysM;D
Hahaha menmen.
Nu står min lillebror och pratar om dinosaurier *stavning*
Hahahah. Men jag ska gå 

15/4 <3


hhmmmm.. Vad hände då? :O

Tagen från moaegholt.blogg.se

År 2009...
Vilken klass gick du i - 5an
Vad hade du för hårfärg - brunt sen rött sen typ ljusbrunt o blont
Hur lång var du - 170 som nu
vem var du kär i - massa många:):):)

Hade du nån Pojk/flickvän - Jahadå(a)
Vad brukade du göra på fritiden - sova
Vilka umgicks du med - allt
Var allt Bättre då - nej
Skulle du vilja gå tbx dit - njaa
Har du förändrats - utseende ja. Personlighet nja

Nu:
Vilken klass går du i -
 6an
Vad har du för hårfärg - blont
Hur lång är du? - 1,70
Vem är du kär i - ingen trorja
Har du nån Pojk/flickvän - hmhmhmhm
Vad brukar du göra på fritiden - Sooova
Vilka umgås du med - mina vänner?

Har du:
sovit brevid någon med samma kön - men antagligen
sovit brevid nån med motsatt kön - (a)
slagit ner nån - slagit ner? det var väl mer bitchslap
Ljugit för en bra vän - tyvärr
Svikit någon - tyvärr de me

Vem:
Skrev du senast till på msn -
vettja
Kramade du senast - mamma
sov du hos senast - frida
Vill du vara just nu - inte mig iaf
Ringde dig senast - frida

Vad:
Drack du senast -
LemonLime från Willys
Köpte du senast - LemonLime från willys
Gjorde du igår - sov
ska du göra imorn - sovqa
Vill du göra just nu-  sova
Åt du senast - Chips :C inte bra
Är närmast dig som är rosa - min höra sock


Kärlek :
Du är kär just nu -
JUSTIN BIEBER:( haha nej?
Du har sårat nån så den började gråta - Jaaoo tyvärr
Nån har sårat dig så du börjat gråta - mm

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
hmm
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - ?
Jag har smygit ut utan lov - ja
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - faktiskt
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Haha ja.
Jag har fuskat i ett spel -  Nej:) Jah börja bara skratta om jah fuska
jag har struntat i ett prov -´So fan. Svar: ja

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv - 
jaao men det gjorde inge ont :O
Jag har druckit alkohol - (a)
Jag har tagit medecier mot drepression - hm låt mig tänka
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - ja:)
Jag har vaknat gråtande - nja
Jag har somnat gråtande - Ja. Eller jag kunde inte somna



DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
jag har aldrig varit på en. Får typ inte ä för liten :O:C
Jag har sett någon dö - inga komentarer
Någon du Har känt som nyligen som dött - jafan










JAG HAR TRÅKIGT JUST JUST NU:):)!!

Willys:):):):):):):):):):):):):):):)

Hej bloggisen
Jah var nyss på Willys och köpte lite mojjs
Och nu ska jag upp o se film.
Jag såg en SKIIIIIIIIIIIIIT soorjlig sak igår.
Nu kanske inte vet vah jah prata om men
det var typ en kille som kallades HästPojken och
han hade en typ ovanligsjukdom o massa.
Och han fick typ utbrott hela tiden. Och han typ
älskade hästar. Jah börjah gråta :$ haaha
Jag fick ett sms av en viss person som sa att jag skulle uppdatera
så då gjorde jah det.
Meh jah har lite Braaaaaainfriiiiiiiiiizzzzz just nu
så jah vet int vah jah ska skriva :@
HAhaha. Jag var på Barnenshus oxå o köpte en glass:O
Den var goooooood`(a) Det vah en Twister. Muuuummmmsss.
Men nu ska jag typ upp o se film. Hhaahahahh jah har haka upp mig.
Förlåt attja ä seg på att blogga. HJar haft fullt upp lixom:D
Undra ni med vad? Det undra jah me:G
Men nu ska jah gå och se film(a) för tredje gången.
Ska typ se Avatar eller Alvin o gänget 2 XD

Pussheeeeeej utterpasteeejj

Praaaaoooouen idah

Hejhopp.
Idah praaoua vi (stavning)
Det vah kul. Meh man fick typ ont i huvve av alla småbarn.
Men dom ä riktigt sööta! :P
Haha men jadu.
Nu ska jag inte göra så mkt. Msna? HAha
Jaaaaoo. Jag är förjävligt trött såh jah ork int skriva nååh mer.

Godnatt gott folk

Rebecca goes? What

VILL HA;






 DETTA SKAAAAAAAAAAAA JAH HA.

Fint men INTE för mig;



Fint men äckligt som faan.

Vaah väl inge mer trojah.
Synes. hejråå


Im back again

Dont fråga about the rubrik.
Haha. Jaha nu ska jag iaf inte göra så mycket.
Kanske soooooooova. Haha
Igårkväll såg jag skräckfilm ofc.
Jääävla snyggish pööjkar^^
Hahahahhaha jaja.
Nu sitter jah på msn åå nördar.
Byttenyssbyxor? Fråga inte varför
Menmen alla glada söta fina vackra. Haha
Nu ska jag gå och äta........
KEEEEEEEEXXXXXXXXX<3<3<3<3<3
Thahhahah det ää gott.
Och frida sitter säkert hemma och smaskar på kladdkaka.
Åhhhhhhhhh, vi ska äta chickennuggets ikv. Yuuuuumi
Men nu ska jag nörda tv;n seen laga mat;_;

Hahahah in my (L)

Hadetbra. Puuuuusssss

Hiss/diss?


DISSSSSSS

Diss. Så jävla äckligt!! Fyfaan asså.
Diss som faan. Tejp=Scaaaryy
Kissieee. Vafan håller hon på meh asså? Förstör dig själv
Feet jävlaa diss.

HISSSSSSS

Hiss. Mkt jääävla äääääkktare än Kissies?
 Tiiipss; Orphan. Sjuuuukt bra rulle
 Sjuukt jävla nicee.. Thihhiih.
 Älllllllllskaaaar dom här!! :O

Haha deh vah allt förmeej kysshej leverpasteejj


Hos arianna:)

Hejhopp.
Nu är jag hos Arianna vi lyssnar på
I see you-Leona Lewis.
Däääääääääääääääääään ääääääääääääääää brääääääääää.
Hahaahahaha fråga inte? ;P
Nu vill Arianna säga några ord:

heej alla medborgare! vad sysslar ni med??
just nu skriver jag...som ni kanske vet<3 hedå<33

Haahahha söött.
Meen nu ska jah dra.
Hett tips;
Leona Lewis Joey Goldberg- I see you.

Hejdåå. _Hadetbra(A);P<3

Cant blogga. All datorer fuck!!!

 

Himlen är oskyldigt blå,
som ögon när barnen är små.
Att regndroppar faller som tårarna gör,
rår inte stjärnorna för.
Älskling jag vet hur det känns,
när broar till tryggheten bränns.
Fast tiden har jagat oss in i en vrå,
är himlen så oskyldigt blå.

När vi växte upp, lekte livet,
vi var evighetens hopp.
Det var helt självklart att vår
framtid skulle bli,
oförbrukat fri.

Somrar svepte fram,
jorden värmde våra fötter där vi sprang
Rågen gungade, och gräset växte grönt.
Hela livet var så skönt.

Himlen är oskyldigt blå,
som ögon när barnen är små.
Att regndroppar faller som tårarna gör,
det rår inte stjärnorna för.
Älskling, jag vet hur det känns,
när broar till tryggheten bränns.
Fast tiden har jagat oss in i en vrå,
är himlen så oskyldigt blå.

Frusna på en strand,
Flög vi med drakar medans
tiden flöt iland.
Vi var barn som ingen ondska kunde nå
himlen var så blå

Nu tar molnen mark.
Jag var förblindad av att solen sken så stark.
Men mina ögon kommer alltid le mot dig.
Kan det begäras mer av mig.

Himlen är oskyldigt blå,
djupaste hav likaså.
Att regndroppar faller som tårarna gör,
det rår inte stjärnorna för.
Älskling, jag vet hur det känns,
när broar till tryggheten bränns.
Fast tiden har jagat, oss in i en vrå.
Är himlen så oskyldigt blå

Bilder// nej

HejhoppGummisnodd
Just nu sitter jah här och är med arianna.
Vi ska typ hitta på lekar o mojjs till ikväll.
Men iaf så kan jah inte lägga in bilder just nu.
Datoor//LAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.
Min dator. Min älskling. Dampar :O
Men iaf nu ska arianna äta nutella & Rostadee..
;P
Haha men hejhej. Skriver mer sen

 puusssss


Jag glöömmmmde.

Jag hade helt och hållet glömt bort att Aron fyllde år idah.
Dumma jah.
Jag kom på det när jah for och handla.
Han fick lite allt möjlig. Nu ska jah lägga in bilder.
Puusss

 Grattis äälskade lille bror. &år. Väärsta storpööjken<3


OHHHHHHH HERREGUUD!!

 Fredric<3 Snyggfan

Perry sötiiz<3
 Anton<3 Min gayvän(a)
 Justlikethelivingdead<3 thaha. Jonas
 Technohose<3 Hampus
 Ditt lilla pepparhuvud Marcus<3
Haha undrar ni hur jah  känner dom här snyggingarna?
Det är bara Friida som vet^^<3<3


Sexxiih pööjkar<3

 


Gissa vad :P

Gissa vah jah åt nyss lixom?..
ROSTAAAAADE MED NUTELLA. Muuuuuuuuuuummmmmmmmmmssss.
Fyfan vah det vah gott.
Snart. Eller typ efter middagen ska jah dra o hyra fillm+ köpa chips o dricka o
allt till imorrn.
Omg asså, emo killar är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sööta.
Fan jah blir käär i varenda en.
Fuck..
 Jah slår den som inte gillar detta <3 (a)

Söööt. *hoost*

 Fuuckface

Bildmorgon:)?

Fiiina shoorts. Pyamastime. ;)
Söötmänniska<3 RaffRuff<3
 Jah o RaffetRuffet prata ;) typ nån dah sen
John o jah prata. Haha Spela.se i bakgrunden. SPELA:SE IN MY HEART ASSÅ<3<3<33<3<3<33<3
 JAH Ä FANTOMEN???? :O:O<33Yääääy

Hahah jag kan ha kul även om jah ä ensam hemma faktiskt :-O
Haha meh nu ska jah äta frulle sen se tv ellr nått.
Ha en bra dah BITCCCHHHHEEES<3

SjukRebecca ;`(

Godmorgon bloggen.
Just nu sitter jah och dricker juice, och ser
Vakna med the voice. Dom är så rooligaa.
Menmen. Jag är sjuk idah. Faan om jah är sjuk
imorrn då blire inte kul. Men jah tror inte jah kommer vara det.
För jah är inte så jätte sjuk(a)
Det är juh bra. LALALLALA:P
Hahaha dom pratar om sprit på vakna med the voice:)
Men jah ska dra. Men jag kommer säkert lägga in typ tusen inlägg
till, för jah ä sjuk. Nada och göra liksom ;P

 Hahaha. puss

SovaSovaSängSäng? Noooot

Nu blire Trueblood. Sen någon film skulle jah gissa.
SovSöttVaknaBlött.
SovGottVaknaTorrt.
Hahahahaha vah jah ä roolig.
Ä typ sjuk. Få se om jah dyker upp i skolan imorrn.
*Careface*

Loooooooooove<3

Frågor? :D

Vilken svordom använder du mest?  fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?  6
Var köper du dina matvaror ifrån?  ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  va?
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?  kläder:)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?  jaaoja
När var senast någon stötte på dig?  Idah
Vad åt du till middag senast?  äääälg
Kan du vissla?  JAAAOOOJA JAH ÄGER!!:D (Frida meh) ;)
Tittade du på tecknat när du var liten?  antagligen. BOOOOLIBOMPAA!! (A)
Äger du några popband t-shirts?  njadu
När flög du senast? Jag flyger hela tiden ju. Till skolan;) eller?
Pratar du några andra språk?  ja
Har du gråtit offentligt?  ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?  JAAAAAAAAAAAA:D
Vad har du med dig in på bion?  Godiis :O
Vad har du för väder? Soool:D
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?  Ehh. tveksammmmmt..
När sov du senast på golvet? asså på en madrass ellr golvetGolvet?
Vilken är din favorit drink? Coca-cola fan
Gillar du din boendesituation? Jadå
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 3? (a)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ant int
Hamnade du ofta i Trubbel för att prata under lektionerna? (aa)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 5
Tror du på liv på andra planeter?  Marsmänniskor?
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Inget? jah brukar inte prata med mig själv:D
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? om jag skulle ;)
Tycker du om att krama folk? ja vem gör inte det?
Äger du en digitalkamera? ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?  Dolly parton :O
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? jahahah
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej men vad då dom är ju ändå döda? Meh jah äter inte koorv:)
Är du mörkrädd? Ibland
Tre saker du alltid har med dig?? mobilen gummisnoddar och mina ögon.

Haha jah har trååkigt;D

Om jah dör lever du för mig?

Bilder från dagen min

 Dagens "outfit" och facelooook:)
 Stäädade mitt skåååp imorrse.
 SåhärLEDSNAvahviefterNOprovet;)
Frud ditt lilla troll. Arianna din Tomat <3:*

 Hahahah jaha nu har jah lääst ut den booken ;)
Sexbok för tjejer näästa? ;)
Men nu ska jah dra. Hadetbra:):)

 


Hejhopp

Hejsanhejsan. Idah har jah inte gjort så mkt.
Skolaa.. NO PROOOV!!!!!!!!! Fuck! asså det kan inte ha gått bra för mig
jag ä inte så braa på no :$
Haha. Men iaf just nu sitter jah i min säng. Med min nya
bärbaradatoriis:D Haha. Ska gå och hämta en glass och ikväll är det.
ANDRA AVENYN. Fan vah spännande. Texas ska flytta in hos Ulla och Rasmus :O:O
HAha ni som inte ser kanske inte fattar menmen.
Frida skulle igenligen ge mig en lista på frågor och arianna meh
så jag skulle göra ett videoinlägg. Men vi kom inte ihåg det;)
Nästa onsdag blir det praaaoouuu. På sjungandedalensskola. I förskoleklass.
Sånna här små fjuttar som gillar allt man gör. Hahhaha. Men det är söööttt ;P
HAha menmen jah ska lägga in lite bilder och sen ska jah ta det lungt.

Hadetbra

 Saknardig. VäärldensBästasteLilleBror <3

Trååkigt. Typ jaha ? D=

Senaste:
1. dryck: vatten
2. telefonsamtalet: Mamma
3. SMS: Minna
4. låten du lyssnade på: ?
5. gången du grät: imorrsse. (peta meh i ögat)

HAR DU NÅGONSIN:
6. dejtat någon två gånger: nej
7. har någon varit otrogen mot dig: på dagis;)
8. varit kär: ja
9. förlorat någon speciell person: ?
10. varit deprimerad: ja oja
11. varit så trött att du somnat sittandes: kanske? :s

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. rosa
13. gul
14. lila


I ÅR HAR DU:

15. lärt känna en ny vän: mm
16. fått ditt hjärta krossat: lite..
17. skrattat så att du har börjat gråta:  ja
18. träffat någon som förändrat ditt liv: nej
19. insett vilka som är dina äkta vänner: ja
20. fått reda på att någon har pratat om dig: Fatta inte frågan
21. kysst en kompis: allthetime


BLANDAT:
22. hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Jah ork int räkna
23. hur många barn vill du ha: twinnsss
24. har du några husdjur: yesbox
25. vill du ändra ditt namn: ja
26. vad gjorde du under din förra födelsedag: inte miinns jah de
27. vilken tid vaknade du idag: alldeles för sent
28. vad gjorde du igår runt midnatt: soov
29. någonting som du längtar till: sommaren
30. senaste gången du träffade din pappa: typ en halvtimma sen
31. en sak du skulle vilja ändra om ditt liv: mitt utseende
32. vad lyssnar du på just nu:  reklam
33. har du någonsin pratat med en person vid namn johan: jaa
34. vad gör dig irriterad just nu: sockerdricka i foten

OM DIG:
36. vad är ditt namn: Rebecca
38. stjärntecken: Vädur
39. kille eller tjej: kärring
40. grundskola: sjungandedalen? typ
41. gymnasie: haha
42. högskola: saru?
43. din hårfärg?: blond och typ lite brunaktigt underhår
44. långt eller kort: 1,70?
45. längd: 1,70
47. piercings: öronen nääsan typ ja
48. tatueringar: hmmhhmmmm;)
49. höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
51. operation: LALALLA vettjja??
52. piercing: öronen
53. tatueringen: hmm.. ;)
54. bästa vän: Arianna
55. sporten du spelade: fotboll
56. husdjur: hund
57. vaccination du minns: int minnns jah
58. konsert: jag vet inte
59. förälskelse: hmhmhm
60. alkohol du drack: Vafan ä detta ? JAh ä  alkoholist:D  haha ellr?

JUST NU:
61. äter du: godis
62. dricker du:inget
63. är du på väg att: ducha
64. lyssnar du på: mina andetag
65. väntar du på: inget
DIN FRAMTID:
66. vill du ha barn: jag vill ha 90stycken
67. vill du gifta dig: jaooo med alexander skarsgård
68. karriär i åtanke: tandborst säljare


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. läppar eller ögon: läppar
70. kramar eller pussar: kramar
71. kortare eller längre: längre
72. yngre eller äldre: sprollaroll
73. romantisk eller spontan: no komentarer
74. snygg mage eller snygga armar: Neejdu spelaringenroll
75. tatueringar eller piercingar: tatueringar
76. känslig eller inte: inte överkänsliga
77. ragg eller förhållande: förhållande
78. bråkstake eller tveksam: inget av det


HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främmling: ;P
81. tappat glasögon eller linser: nej
82. haft sex på första dejten: nej
83. krossat någons hjärta: tror inte det
84. har någon krossat ditt hjärta: jaa
85. har du blivit arresterad: nej
86. dissat någon: ja
87. gråtit när någon dött: ja
88. gillat din killkompis (mer än som vän): ja


TROR DU PÅ:
89. dig själv: NOeej
90. mirakel:
91. kärlek vid första ögonkastet: nej
92. himlen: Njaa
93. tomten: jaa
94. att kyssas på första dejten: tror vad eller vaH? :s
95. änglar: Jah skippa den frågan


SVARA ÄRLIGT:
97. haft mer än en pojkvän på samma gång: Neej??
98. tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja
99. vad kan du verkligen inte leva utan: vänner
100. att påstå det här är din 100 sanning: ja

 

 

 


Min dag i bilder orkar inte vända bildzzen


Sexxiiihhhh leggggss;9 fuck vah smala dom ser ut? :O:O:O
Snacka om ihoptryckta booobbiiies:)
Raaaaaaaaaawwwwwwwwwr
Klänningen jag ska ha på??... BARABAMBAMBAMBAAAAAAAAAAAAAAAA! Skolavslutningen?
trorja iaf(A)
fåse om mamma har lust att köpa den åt mig;)
 ää lite fattig;);););););););) :O

 Din sexxih kondom. Shakee that assss bitch!! <3<3 Älskarejj frud(A)
Ojoj Ariannnnniiie blev liteen:) haha älskarejjmeh.
Kom till skolan imorgon ::O???<3

Hadetbra. Nuhopparjagiduschen.Hahahahahah



As iffF??????? :O:O:O

Fuck!!!!!!!!! :) HAha ni fattar nog vah jah menar.
Idag gav jag FridaAlbertsson ett kondomgossedjur menmen..
Hon ville inte ha det:O:O hon ä kooonstiii? ;O;O Jah skulle ha tagit imot den? :)
Men iaf:D:D:D Jadu idag är en trååkdag. Inget på tv.. Inggggggeeeeeeeeeet!'
Jah tar livet av mig? ;);P Nja så långt ska jag inte gå hade jah tänkt:D:D
Men jag ska försöka lägga in bilder. (Not so teknisk) ;)
HAha men hejdå skriver mer imorrn? eller??? :O:O:O:O
Jaaooo det ska jah hejdå. Ha en bra tisdagskväll:)


RSS 2.0