SHEEEEENA!

Hejsanhejsan bloggen,
Nu var det ett jävla lååångt tag sedan jag bloggade.
Jajjamäännssan.
Jag kan inte fatta att folk läser min blogg ?
Senast igår vare 5?
Alltså jag fattar om j´ni tkr jag är bäst skämt åtsido
men jag har 2 andra bloggar.
Och jag vet inte om jag oooorkar ha 3,
Ojaa. Hoppas ni har haft en prima julafton/nyårsafton.
För det har jag. en dag före julafton var jag hos min ÄLSKADEFARMOR!
Och firade "lilla" juladfton.
Mina föräldrar e jju skilda som ni vet.
Min kusin Lars och hans flickvän Amber (hon kommer från Canada)
dom firade oxå jul med oss. Ehmm, jag hade inte träffat lars på typ
2å¨r. Så det var jävligt nice!
Haha jag tycker han är rååå snygg! och han är 32 (a)
HAha, men jag är ju som jag är.
På nyårs afton så jobbade jjag och kärnade 400spänn.
Sen typ klockan 9 så drog ja te Lovisa och firade med hon och minna.
JÄVLART VA KUL VI HADE.
Haha det blev ströömmmavbrott så..aa det blec mörkt.
Ojaa, menmen puss.
Alltså ärligt, ibland har jag blogglust men inte ofta.
Men jag vill typ starta om deenna blogg.
Vi får se..


Btw, första inlägget 2011! Yääääyyyy.

RSS 2.0