SKA JAG BÖRJA OM ?

Ska jag börja om att blogga här? vafan.
LIVETS SVÅRASTE BESLUT. Ehmm, not.
Men iaf om någon liten söt Linnea Wiklund hjälper mig med headern och designen
så börjar jag omm att blogga.
Eller någon annan liten söt prick ! :]
HAha, annars gooodbye.
Alwaaaayyys, ultra ger dig snabb återfuktning.
Haha jag är fan inte normal på många nivåer.
Vet ni en sak?
Jag kanske ska byta efternamn.
Mamma vill det jätte gärna. Hon tycker inte jag Jessica och therese ska
ha padres efternamn och d´hon vill hitta på ett eget.
Och min mamma kom på "Alerus,Borkeus,Hedeflo,Ekehed" Normalt?
HejDÅ


HUR FAN?

Alltså jag har inte blogg här på länge.
MEn har ändå läsare..
NORMALT? haha aa säkert men ändå ;D
MENMEN.

http://vieg.blogg.se/

HÅLLER TILL DÄR  ↑

Och där ↓

http://rosarullgardin.blogg.se/

minnalove.blogg.se <-- checka!

Jag heter: Rebecca
Jag vill: Rapa
Jag har: Rosa skor
Jag är rädd för: Räkor
Jag är inte: Rolig...not!
Jag sjunger: Risigt
Jag är: Rolig
Ett djur som jag påminner om är: Rödbetan
Jag älskar: Ronaldinjooooooooooooooooooooooo
Kopiera detta och svara på frågorna med ett ord som börjar på första bokstaven i ditt namn

haha togre från minnis (L)

Var ett tag sedan, i know


Ska på stan!
Svampbob är fan snygg!
Nu blev jag kåt i han!
Nu kan jag inte fara på stan!
ÅHHHHHHHHG!
Hihi (A)
AMen det där var mit sätt att säga, jag ska blogga mer, eller ska jag lägga ner bloggen.
Vad tkr ni ?


RSS 2.0