gästblogg:)

REBECCA KOM HEM!:D
som ni fattar så saknas rebecca ganska mkt.♥
Du måste komma hem genast känns som det gått en
evighet men det har gått sex dagar wiho!
Du måste komma hem för jag har otroligt mkt å berätta även
fast det jar gått så kort lång tid!


Bara för du saknas så mycket blir det bilder
på ingen midre än dig!:D

sööt & saknad...
vadå tupperat?
minne. . . ♥


Löshår!:)

Hejallabarn
Kom nyss hem från älllssklingsfridan<3
Vi vah på Joypeak:D kulkul.
FRIDA AVAAANNN PRUTTTÄVLINGEN!!!!!!!!!!!:)
haha.
Men iaf nu till det viktiga:D
Jag ska köpa hårförlängning.
Jag ska till italien imorrn.
Men det mamma o ppappaaa inte vet är att
jag ska spara 600 hemma.
Som jag sen ska köpa löshår meh:)
HAHAHA.
Värsta busfröööeet ä jah.
jag ska köpa;

Rapunsel Hair Färg #60 ärfrånhär
Clip-on CERISE x2 happyhair därifrånnn:D
Clip-on RAINBOWx2 happyhair därifrånnn:D

De vah allt för mig.
Fåå se om jah hinn blogga imorrn:D
Ska ju som sakt till..... ITALIEN!::D:D:D:D<3<3<3
Där ä deh iaf sommar :O


KYSSS<3<33<3<33

mobilblogg

hej alla fina. Nu har jah cristersmobil och bloggar. Ska snart till ingvar o måla o fjolla på. Men haregött:)

SKOLAVSLUTNING

HejBloggsare.
nu äre äntligen skolavslutning.
FYFAN vah skönt asså!
Jag fick nyss 600kr av madre
fast asså det är i euro för jah ska till italien.
Så imorrn får jah typ 800kr av C
så sen har jah 120euro:D lika med 1200svenska kronor_:D
YÄÄÄÄÄYyyyyyy

Kanskke sista inlägget för i sommar.
Få se pom jah hinner nåh mer.
ÄLSKAR ER ALLA.
Det har gått UPPPPPPOOOOOTTT för min blogg.
Tack alla söta läsare!
Komentarerna♥mig

härifrån fyfan. KLICKA!!!!! mitt liv har gått i uppfyllelse:D<2<23<3<3<3<3<3<33333333333333333

Vill bara säga till FRIDA ALBERTSSON att hon är fan så jävla söt&en av
dom dyrbaraste människorna i mittt liv. Du o jah förevigt gumman? <3


fan

jag skrev nyss ettt råå långt inlägg
oxå radera jag det,
FAAAAAAAN!
men iaf så ska jag se _Jonas nu sens
ska jag göra varm choklad.
imorrn blire skolavslutning
jag ska ha på mig..
Men jag lägger in en bild.
Ha det bra tillskillnad från jag
haha!

Dettta ska jag ha:D
Om jag ska vara ärlig så sere ut som att jag ska ha ganska
lite kläder :O
weard-.-.-.-.-.-.-


vilken klädstil skulle DU tänka dig ha?

1.  Lady Gaga
2 miley cyrus
3Taylor Momsen
4 Paris Hilton
59. Tatueraren Kat Von D, känd från bland annat Miami Ink och LA Ink, är riktigt duktig på sitt yrke men det här med kläder verkar inte riktigt vara hennes grej! Kat passar dessutom mycket bättre i sitt mörka hår och den som har färgat hennes långa, slitna hårman borde fundera på en ny karriär. Kat von D
68. Hur passé känns inte skådisen Shailene Woodleys jeans!? Shailene måste vara absolut sist med att haka på trenden och helt ärligt gillade vi inte ens jeans med extremt hög midja när det var helt nytt!Shailene Woodley
76. Någon som skulle tro oss om vi sa att Disney-stjärnan Jennifer Stone bara är sexton år!? Nä, skulle inte tro det... Den här utstyrseln plussar på minst 20 år till Jennifers verkliga ålder och får henne att se ut som en riktig, liten tant.Jennifer stone

Vem väljer du? : ]
Själv väljer jag Miley cyrrus. Hon hade fin
klännnnning:)


Herrejesus

Jag säger HERREJESUS p.g.a 2 saker:)
För det första 7 komentarer idah.
Hahaha jag blev stolt!
För det andra.
Min resvästa ser minii ut, men man rymmer
typ en hel elefant i den! :O:O:O
Helt seriöst. Okej inte så jätte seriöst men
herregud den ser rå liten ut.
Men den ä biggma! innutii:)

Tack för alla komentarer! :)
Ni betyder♥

Hadetbra!

 


Skönhetstips

Jag fick ett sms av en viss sak nyss.
Den saken frågar hur jah kan ha så fin hy.
Inte för att jag tycker att jag har det men.

steg 1. Oriflame balance fo'aming cleanser. typ 200;-
Smörj hela ansiktet. FET kräm
ta bort meh vatten

steg 2. Clinique 7day scrub cream typ 200;-
Gnugga på porer o fula typ märken.
ta bort med vatten

steg 3. Visibly clear blackhead eliminating. typ ingen aning om vah he kosta.
gnugga gnugga gnugga

ta bort meh vatten

På benen har jah bara hudkräm typ jordgubbs lukt:)
+ att jag andvänder brun utan sol. haha våran hemlighet;)♥

 

 

 

 


PackaPackaPackaPackaPackaPacka

Ja som rubriken säger så ska jag packa.
Jag ska ju till Italien på Söndag med Arianna  + daniela
Jadå.
Nu ska jag gå å äta plättar sen ska jah typ packa
och sen ska jah väl hitta på nått.
Haregött

  jah ä såå heet <3 C:

Ä meh sjukiisenArianna:D

hejhoippp
just nu ä jah meh arianna:D´
kulkulkuluklukuluklukukulkkul.
Nu ska arianna skriva nått sen ska vi väl gö nått.
Kysshej

heej<3 snart ska vi till italien:)
om 4 dagar!
Roligt va??

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHA riktigt låångt C:
harefettbäst:D

 


Cissi ska få kittikattss:D



Denna vackra kisse heter Cissii. Det är en av våra "kattungar"
Men inte nu längre.
Hon ska fan få kattungar. Hon är jääätte fet:]
Stackars liten:D
Hon är typ 1år:) Fatta om vi typ fick barn när vi var 1år.
HAAHHAHAA mamman är bara 1år äldre än barnet då:D<3<3<3<3<3


Kysshejsötnötar♥


jävla lam dag

hehe. hejhopp.
Just nu sitter jah o host ihjäl mig:D
VARE BARA VI SOM BLEV DRABBADE AV JORDBÄVNINGEN?????
Jag blev iallafall fett rädd-.-
Hela sängen tyyp dansa:D scceeeeejjkka loss:D
men iaf så ska jah berätta en kul sak.
HAHAHAH när jah hostar så göre fett ont i mina revben
asså jah skojja inte. deh känns som dom typ töjsut. leeskigt
me jah ska se på tv o äta frull3
HARE FETT BÄST:D


 Vartfan kom den ifrån? : ] C:

HOHOHOHOHOHOHOH

Godmorgon. AHHAHAH klcokan är 16.25
HAHAH meh jah ska typ äta nu sen ska jah se film.
HA deh fett bäst! :DF

 förtförande tummen upp för förkylning :D:D:D:D

 


SVAR PÅ TAL:D

POSTAT AV: NADA ANING:D

Sjunger du bra?
Kan jag inte påstå att jag tkr

Gillar du godis?
Godis är fan det bästaste som finns

Vem är din bästa vän?
Jag har MASSA bästa vänner. Svårt att svara

Vems blogg läser du?
jaru det ä olika typ
moa
klara
filippaoalexandra

Bryr du dig om miljön?
HAHAHAHA nja. Eller jah bry mig
menja ä inte så miljömedveten:D

Vad är ditt favorit ämne i skolan?
Bild och slöjd skulleja tro

Vem skulle du vilja vara en hel dag förutom dig själv?
typ.. JUSTIN BIEBER. haha skämtåsido

Skulle du byta bort ditt liv utan att blinka?
Nejoaldrig

Tror du att dina vänner skulle bli ledsen om du dog?
Men antagligen

Skulle du bli ledsen om dina vänner dog?
Klart som fan attja skulle

Vill du döda någon?
japp. men jah säger inte vemC:

Har du blivit sårad?
Mer än mkt

POSTAT AV: FRUDA<3

att jag är frään?<3
MEN SJÄLVKLART

Åsnor år fräsiga?:)
Deet finaste djuret liksom:D

NÅt ragg på g?<3

HAHA derrruu;D

POSTAT AV: BULLEN

Vad är det du älskar mest?

Hahhaha, ehh. Typ va?


POSTAT AV: MIIIINNNAAA

Duu är sööt Rebeccaaa:;D

Men du ä sötast<3

POSTAT AV: LOVVEPOVVE

1. Vrf är jag så ultra cool?:D
HAHA vah har du drömt? :D

2. vrf är en viss fm lite korkad?:)(du behöver inte svara jag kan svaret själv isf;))
En viss fm ä inte alls korkad. Hon ä typ såhär BÄÄÄST:D<3

3. vrf är jag så mkt coolare än dig?:D
Jag vet inte. HAHA lollo duh troo SÅÅ mkt:D

4. hahahhahahahhaha vem ärdu på g med?;)
Din katt :$
SVARA ärligt:P<3<3<3<3

POSTAT AV: Tildis

:D välj mellan det här:

*Vinter eller *sommar eller *höst/vår
'Sommar o vinter

*jeans *mjukis *leggins
Mjukispukis

*Kakor *godis *glass
GOOODISSSS

*Ridning *fotboll *badminton
typ badminton

Hejsvejs o ha de gött!!^^

Tack de samma:D

POSTAT AV; PETRA
hur många läsare har du per dag?
JAdu det ä jävlit olika. Typ allt från 10-50
o ibland mer:D

POSTAT AV: EMMMMMMYYYYYYYY

Är du bääääst?? ;D He kan jag svara på...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! eller förutom mig, din lilla busunge ^^ HÖHÖHÖHÖH! <<3<33
Ja du svara ju på det utmärkt själv så;)<3<33<33<3<333

Här kmr massa jävla frågor som jah fått avnån:D

1. är du kär? jarå

2. har du snusat? - nepp

3. har du fimpat en cigg på nån annan? - haha nej

4. har du legat i sängen brevid en kille? - ja

5. har du blivit dumpad? - vetinte

6. har du blivit slagen allvarligt? - nejdå

9. har du pussat en tjej? - mjo

10. hatar du någon? - vetinte

11. älskar du någon? - hahammmmm

12. har några av dina vänner svikit dig? - ja

13. har du djur? - 4st sötisar

14. har du legat brevid en tjej i sängen? - ja

15. hatar du dig själv? – nej

16. gillar du orange? – jaaaråå

17. gillar du någon just nu? - jaoja

18. har du nån sjukdom? – vetmanaldrig:D

19. har du skämt ut dej för den du gillar? – JAAOFAN'

20. har du en gris? – KLART JAH HAR

21. har du en plattång? - MMMM in my heart

22. har du en bror? – JA:D 

23. har du sjukt bra humor? – HAAHAHHAHAHAH ja:D

24. är du brunett? - har varii:D

25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Ehh i flera timmar? nejnej:D

26. tycker du om hästar? – nja

27. har du en hund? - nopp

28. har du skilda föräldrar? - jarå

29. har du gått på simskola? – ahha mm

30. har du sagt bög till en kille? - haha mm. meh int så allvarligt:D

31. har du sagt fitta till en tjej? - OJA:D

32. har du fuskat? - i`?

33. har du en teve på ditt rum? – Mmm


34. har du lunar? – ehh typ va?

35. har du MSN? – [email protected] haha ja:D

36. har du en syster? - 2

37. har du bruna ögon? – vill ha

38. gillar du att fotografera? – ibland

39. har du sett dig själv brinna? - mm:D

40. hjälper du dina vänner? – JAdå:D
 
41. gillar du tacos? – FYYFAAAN JA!!!!!

42. är du söt? – haha verkligne


43. har du dansat? – nej HAHAHA jo

44. har du spelat fotboll? - ja

45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? – nejfan

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? – klart jah kan meh jah skulle bli uttråkasd av vad jag såg:D

47. har du ätit sniglar? – snigel. om jah får påpeka:D

48. äger du en locktång? - mm. men jah ha slarva bort den:D

49. gillar du att tugga tuggummi? – JAAAAAAAAAAAA

50. borstar du tänderna varje morron och kväll? – men antagligen?

51. gillar du kläder? Thhiihih ja

52. hatar du falska vänner? jah har inga vänner so m ä falska

53. gillar du räkna matte? - YäääääY. haha nej

54. älskar du någon nu? - ja

55: har du gråtit inför en vän? - ja

56. kan du sjunga? – klart jah kan men det ä inte fint:D

57. har du sett nån dö? - min voffse

58. säger du vad du vill? – ja

59. är du stor? – JAH ÄR JÄVLIGT FET:D

60. vad är ditt hela namn? – Ester Rebecca lindqvist

61. kan du tala spanska? – lite:D

62. är du kortare än 1.60? – haha nej

63. älskar du sommaren? – OJÄÄÄÄÄÄ

64. älskar du vintern? – ibland

65. har du mer än 6 par skor? – klart:D

66. brukar du sjunga när du är i duschen? – mmmmm
 
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - jaoo:D

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - men ante

69. gillar du att städa? – FETT KUL

70. gillar du att sova länge? - mmmmmmmmmmm

71. har du vart med om en olycka? -jarå

72. är du förvirrad? – nu? nej:D

73. har du mer än 6 par byxor? - hmm ja

74. har du förlorat en vän? - m

75. gillar du att shoppa? - thihiihih mmm

76. har du varit i paris? - nej

77. gillar du ormar? – mm

78. klarar du dej själv? – nej:D

79. har du lagat mat? – haha ja
 
80. är du klantig? – JÄVLIGT:D

81. har du foppatoffler? - mm

82. har du mer än 20 låtar på din data? - haha ja

83. sminkar du dej innan skolan? - MM:D

84. har du träffat en kändis? – markooliiiooo:D.

85. har du mer än 7 par nagelack? - mm 8 faktiskt

86. har du busringt? – ja

87. har du skällt på din bror? - ja)

88. har du en vän som skiter i dig? – nwej

89. har du velat göra saker men vågar inte? – mmrå

90. sover du med nått gosedjur? – mm:D nöffet

91. har du åkt nånstans utan att du får? – jorå

92. vill du bara bort ibland? – mmm

93. har du tältat? - JARÅ

94. har du brännt dig? - i solen

95. har du lekt med levande ljus ? -hah ja

96. har du lekt anden i glaset? - mm

97. skäms du ibland? - hha mm

98. bor du i skåne? - nejtack

99. gillar du hip hop/rap musik? - ibland

100. är du på sista frågan nu? - nej

101. är du singel? - jag vetr inte :D

102. har du åkt flygplan nån gång? - ja

103. är du romantisk ? - nja

104. är du blyg? - jaaoja:D

105. har du svarat på alla frågor? - mmrå

Tacvk för alla frågor:D haha hoppas ni blev nöjdameh svaren:D

Kysshej♥ 







haha jah ä fan sjuk

HJejhopp.
Jah ä sjuk.
FAN.
Idah vare Vitbergs meh the schoool.
Men jah tror inte dom dra dit före regna ;_;
men iaf så lägg jah in lite pics.
ENYOOOOOYYYYC:
 haha sexxiiihh
 Jah ser fett desperat ut:)
 Ny bild ;)
 TATTTO ON THE HALSD:
 Brunhårig rebecca? :]
 Fråga int vah jah gör
 gårdagens outfitta
 tummen upp för förkylning
 En till ny bilöd:D
 Mitt öga yesterdayy:D

HAHAHHAHAHAH ni får nöja er med dom. EGGGOOOOOOOOOOOOOOOPIIICSSEN :D
I know im a fucking princess. SO DONT TELL MEE!! :D

 


Lite fina männiuskor:D

 först en på jah :)
 Söta lilla EmmyPemmy<3
 MIIINNANANNANANANANAN sängen nu? OJAAA<33:)

HAHAHA okej bah 2 finiiisar<3;)

Emmy ä BÄÄÄÄSTAST<3


Tjenixxen som en viss alle sa:D
HAHA ville bara upplysa alla att denna bruttan är bästast i världen.
Vi har kännt varaann asa läänge. O vi har alltid FEETTT kul ihop.
Detta ären bästa FJORTISBRUTTA som jah känner som heter Emmy som alltid
skriver HÖHÖ :D HAHAHAHAHHAHHAHA
Älsakrej b-ruden<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<33<33
Synes på jojpeeklördah C:

TjenisPenisLingonBenis. HHAAHHA äre bah jah som fatta? ;)
Ante C:C:C:C:

 

 


MEN FAN ÅÅ

Hejhoppgummiflopp
Helt seriöst så ORKAR jah inte vah sjuk!!!!!!!!!!
Vi ska fan på vitbergsbadet imorrn.
Och ANTAGLIGEN ska jah vara fucking jävla sjuk.
Liiiivet ä tungt som PPPPPIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPP just nu:D
HAHAHHAHA men iaf så sitter jah o vänta på att the dinner
ska bli ready.
Menmenmenmenmenmenemenmenemen iaf iaf.
Jah får inte vara sjukiis på FREDAG eller LÖRDAG.
För på fredah ska jah.
HAAHAHAH jah kan skriva vah jah ska göra i veckan:D

MÅNDAG: Bli sjuk. SKola + städning
TISDAG: Vitbergsbadet äckel
ONSDAG:elevensval
TORSDAG: elevensval
FREDAG: Avslutning klockan 20.20 fan vah tidigt :s jobba åt padre
LÖRDAH: Joooojpeek meh Frida + packa till..
SÖNDAH: IIITTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAALIEEEEEEENNNNNN:D

Så ser mitt liv ut:D
Som ni kanske fatta kmr jah inte blogga så mkt.
Ska vah i Itailen i typ 3veckor meh ARIANNA:D<3<3<3<
Men jah hoppas att ni inte kmr sakna mig allt för mkt<3<33<<33<33<3<33<3<3<333 C:


 HAAAAAAHAHAHHAHAHA

 


Bulle

AHHAHAH fråga inte om rubriken.
Jah ä trött.
Jah orka inte skriva haha.
Jag länkar lite bloggar jah bruka läsa.
:D

lilarsson
moamärta
linnea
annaorebecka
dessirenillsson
maxokim
minna
emmy
alex




SÖTASTE <3

Fucking jävla banan kuk

BUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄVVVVEEEEEL



 jag♥bussar

I am just sooo fucking HOOOOOOT

VISST Ä JAH SÅ JÄVLA HET!!!!!!!!!?????????
Thahhah Rebecca gooes crazyy on den andra bilden;P
Deh se typ ut som jah a olika hårfärg på ALLA bilder.
Men deh ä SAMMA:D::D:D:D:D:D::D:D

FRÅGESTUND VAFAN!!!!!!!!!!!

8 dar till ITALIEN C:


Im fucking still alive



HAHAHAHHAHAH ingnorera att jag ser ut som en kossa:D
FAFAN det ser inte ut som min arm. Deh ser ut som ett ben :S

Jaaaaaag:):):))

bulleballe-041bulleballe-017bulleballe-013

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHA mobba mig inte snälla (a)

STUDENTEN

Hejhejehejhejehjehej.
Just nu sitter jah o ser på Finnias o ferb HAHAH kan inte stava.
Ska snart till Kyrka pga att min syrra ta Sturreen:D
HAHAHAHA.
Men jag lägger in bilder senare idah.
DISCO PÅ NH IKVÄLL:]

Hare fett bra:]

AHAHAHAHHA

   
nedräkning.se HAHAHAHHAA   
                                








                SNART BLI JAH FJOOORTIS :]

Lillebror

Kärlek kan tyckas på många sätt
för några en börda, för några så lätt.
Kärleken är inte alltid sann
varken för kvinna eller man.
För vissa tar den slut,
för andra håller den livet ut.
För vissa kan kärleken tyckas långt bort,
för andra nalkas den inom kort.
Kärleken långt där inom oss bor,
ja kärleken till dig, den är verkligen stor!

Sötaste i välden asså<3


Hiss/diss?




Hisssss
 Vill verkligen ha denna!
Jag ska köpa den.
Men jah måste lixom vänta till typ jul.
Men en  FET  hiss på denna:D


Diiisissssss
 fyfan det här är bara äckligt.
sate asså. blää


Hiiiiiiiisssssss
Helt seriöst så är detta mitt favvo program
ÄLSKAR ATT VAH BARNSLIG!:D


Diiiiiissss
Vad fan är detta härA?
Ser ut som rufus i Kim possible.



VAh älls förmej:D Raaawwrr


vartfan ä världen påväg?

ett ord.
VA?
HAHAHHAHAH vi har haft typ "frilufsäckeldag"
fast deh vah typ kul.
Men sen islute spåra allt.
Lisa och jah stod å typ prata sen så fråga hon om jag ville bli
blöt och jah bah ja.
Oxå hälde hon vatten på mig, och helt plötsligt skriker nån.
Då äre fuckingJÄVLAkoöga som var på väg att ta upp något under MIG
asså stor chans? hon bah -VA ÄRE FÖR IDOTER?
Men hon ä helt fuck`t` up asså
JAH HATA HON
¨tur att hon ska byta asså typ arbetslag fan:D
Deh var juh fan hon. HON Ä HELT DUM I SKALLLLLLEN:D::D:D:D:D::D:D:D::D:D::D
Men annars hare vari kul.
Men jag har fett ont i huvvee.
Ska typ ta en alvedon det är BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ hahahha.
Kom ihåg FRÅGESTUNDEN FRÅGA FÖR FAN:D
FRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGA
FRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGA
FRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGA förfan

Nu ska jag gå och se på BARABAMBAMBAMBAAAAAAAA Timmy Turner haha?
Vad är jag för barn.
Hannah montanah typ timmy turner svampbob.
SVAMPBOB!!!!!!!!!<3<3
MEn nu ska jag byta tröja. Ä blöt som fan asså.


De där ä typ jah. Fast jah ä inte söööt <3<33<3<3


Ohhhyää

täyyyygärnadet
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



On nån av this sidor ska jag TOUNG SPLITTA MIN TUNGA:D hahahaha


Tjooojävlahoo

HAHAH gissa vem som är bäst?

a) rebecca
b) lovisa
c) gnottarna.

SVARET ÄR REBEEECCCA:D
Vill ni veta vrf?
Jah gick på ica o köpte smööör:D:D:D::D:D:Dd
Nu ska jah se på mitt favorit program HANNAH MONTANAH
HAHHAHAHAHAHA mimn hemlighet;D

Ha ett bra liv Fuckers


Jiiiiiiiiipppppiiiiiieeee

YääääääääääääääY
Slut ÄCKEL SMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag är glad som en stuckenKO


SKola + bakning

Hejhopp alla glada.
Kom hem nyss från the schoool. Vfan vet inte hu man stava.
Men iaf så sitter jah o talkar too Minna on Msn:D
HAHAH jah ä best on englishka.
Men iaf så ska jah dra o baaaaaaaaka nu.
KOMENTERA FRÅGESTUNDEN FÖR FAN!
JÄVLA GRISBOLLAR. HAHA ursäkta men jag är tired.
Nu ska jah smått dö:D hadetgummaboll


 

MÅSTE HA

Priscilla dress fest klänning 399;- melba.se
Kitty hoodieKitty Hoodie 380;- melba.se
Cute heel Cute heel 549;- melba.se

FYFAN JAH SKULLE DÖDA FÖR ATT FÅ DETTA!!
Okeej nej det skulle jah inte xP

FRÅÅÅGESTUND.



Ni måste fan fråga nått:D:D:D::D:D:D:D:D!!! annars börja jah flänna


Taget från minnalove.blogg.se

Vad heter du? - Rebecca
I mellannamn då? – Ester
Vart bor du? -  typ i min säng
Trivs du där? – jaaaaaaaaooooooojjjjjjjjjjaaaaaaaafan
Brukar du läsa horoskop? – HOROskååp.Ä inte min greeej
Har du körkort? – Jofan
Äger du några converseskor? – thahahhaha,fjortis?nej
Favoritdjur? - typ åsnor
har du nåra husdjur? - jajamensan
Vad spenderar du dina pengar på? godis
Senaste konserten? hmhmhmmhmhmhmhmhmhm
Festar du? noo komentarer
Sprit, cider, vin eller öl? cider som fan
Antal kuddar i sängen? 6
Kan du baka bullar? – nej
Bläck eller blyerts? – blyeeerts
Mc donald’s eller burger king? burgarekingar
Är du allergisk mot något? – typ ja
Äger du ett busskort? - mm, men det fina inte ;_;
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Jag dricker vit mjölk:D
Vad åt du till frukost? – tårta
Hur ser du ut idag? – som ett ruffstroll
Nästa mål i ditt liv? – sova
Vad såg du senast på tv? – 2 and a haaaallllllllllllllllllfffffff manmanmanaman
Hur svarar du i mobilen? – Hej det är rebecca. Vill du knulla?
Vem ringde du senast? – padre
Vad sa den du ringde? - hej
Vad innehåller din favoritnattmacka? – typ tomat,gurka,paprika,ost,skinka och vitlök:D

senaste som:

sov i din säng:
jag
såg dig gråta: min kisse
Fick dig att gråta: mitt finger i mitt öga
Du delade en drink med: min tv
Du gick på bio med: vetinte¨
Skällde på dig: padremia
Skickade ett e-mail till dig: happyhair.se

HAR DU NÅGONSIN:

Sagt ”jag älskar dig” och menat det? – jafan
Bråkat med ditt husdjur? det vah han som börja! :O:O
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? – Nej

SAKER:

Tar du droger? – ja
Dricker du? – men ja
Vem är din bästa vän? – min säng
Vad är du mest rädd för? -  tomten
Vilka kläder sover du i? – inga;D jah kör näck
Vart vill du gifta dig? – i min säng
Vad hatar du verkligen? -  trasiga sockar
Har du varit kär? – jadå massa mpnga gångs
Kör du – kör?
Gillar du att ha folk omkring dig? – närhet är bra
Är du ett hälsofreak?- JAH HÄLSOFREAK? HAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAHAHA

STUFF:

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? – €${€{$£€£@€$£{€[{[{
Är du ensam nu? – mm
Några piercings/tatueringar? – ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? bamse
Vill du gifta dig? – nej
Vill du ha barn? – nej

FAVORIT:

Rum i huset? mitt
Typ av musik? buööar
Månad? – april

DE SENASTE 48 TIMMARNA:

Gråtit? – nej
Köpt någonting? ja
Varit sjuk? – nej
Sagt ”jag älskar dig”? nej
Velat säga till några att du älskar dem? nej
Träffat nån ny person? – nej
Saknat någon? – nej
Kramat någon? – nej
Kysst någon? – nej

SENASTE:

Låt du hörde: ?
Film du såg: ?
Drika du köpte: KALLESPRÄTT
Sak du stal: en vindruva. Jah könner mig förjävlig
Mat du åt: tårta
Gången du åt en 7-Eleven korv: KOOOOOOOORV är min värstafiende

SENASTE:

Senaste människa du slog: min nalle. haha oj människa?
Senaste stora bussresesan: STOOOOOOOORAbussresor är inte bra. o tråk som fan
Senaste långa telefonsamtal: ingen
Senaste dusch: nyss
Senaste irritation:  mina be benbenbenbenbenbenbenbenbenbenben. HATARÅÅM

Jasså. FAN vah jah ä trötterD:


I can not always be wonderful


Fyfan vilket sött påhitt<3


Strata-Stay young

Hejhopplingonflopp
Just nu sitter jah o lyssna på Strata-stay young.
FAN VAH SKÖN L^ÅÅT!
O det som ä det kuliga ä att min syrras 2 kompisar
ä meh i musikvideon.
Jimmy o Lissett:D:D dom "kysser" varaaannn:D
HAHAHHA!"
Men iaf så har jah typ suttit o sjungt typ Hallelujah på
sweeedish meh Jerr3 nu i typ 1825452458445425år.
Så nu ska jah dricka upp min kallesprättis:D
Jah kan  berätta vah jah köpte på Dollarstore.

KalleSprätt*Smak av kiwi* x3 10;-
Grodplånbok *barn:O* 20;-
Rosa klämmor *100pack* 10;-
Kaninörhängen+halsband 10;-
goooooooodis ca typ 20;-
+ en plast kasse som kosta 1krona:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D::Dd

DoLlArStOrÄrFeTtBäStAsSå
PusshejDilldopasteej

Kramp i fooooooooten

Hejigen.
Asså fan jah har sockerdricka i foten.
Såjävla oskönt!
Men iaf så glömde jah å säga att jah
ska till $store imorrn.
Meh jah ä inte så rik så jah kan inte köpa mkt
haha men så äre o vara jah.
Jag ä faaaaaaaaaatttttttttttiiiiiiiiig.-
;_;
Men iaf sovsött o dö.
HAHHHHHHHHHHAHHHAHAHAHAHAH
som om det rimma

Talang

Vart fan är livet på väg?
Talang?
Hon vah juh fan ingen talang.
Jill svensson eller johnsson ellr vafan hon hette.
Btw förlåt att jah inte ha skrivit på typ 3dar eller typ en fvecka :s
Men jag har hafftffffffft fuuuulllltupp-.-.-.-.-.-.-
Nickolina om du läser min blogg. VVARTFAAAAAN Ä MIN HJÄLM?????
Nu ska jah hoppa i duschen sen ska jah typ sova
Ska till piteå imorrn.
Min faster/gudmor fyller 60år. Kukkul
menmen. HAHA ojj kuk;) men jah ork inte sudda.
Jag ä lat som en flat? :D HAHAHA fy vah jah ä trött
Se hela bilden
Sådär jävla rolig känner jah mig
just nu.



Italien om 16dar♥

RSS 2.0