Aj min rumpa!

God bless you joanna.
Haha :D Men iaf så läste jag minnas blogg nyss
sen så stod det kolla in joannas blogg, han sjunger å blabla.
Och sen skulle jag kolla, och fyfan va bra ! :D
Låt inte som henne >< något lurt :O
Hah, nä jag skojjsa :D
mMen jag tror inte jag kan vahetere
länkmojjsa
men

joannabusar.blogg.se :D!

Vafan kolla! era tappppp´N
Men jaja, nu har jag suttit på denna stol ca
20minuter och har jäääätte ont i rumpan!
Typ sockerdricka i den.
Märkligt, jaja men ska la upp å se någon film som vanligt
och sen ska jag sova! nämen oj :O vad säger ni nu va ?
vavavavavavava?
Aja, men jag är jöävligt trött som det kanske märks :D ? :O
Alltså förlåt lovisa.
Men vill någon fixa en header åt mig. Vi ba ha en jävligt enkel som jag inte blir less över på 3sek ;O
Någon frivillig ? Annats ska jag fan tvinga pappstrusen att
fixa nå jävla redigerings program. JAFAN!
Skulle egentligen på DHme frida, men jag är PANK som en haru utan..kläder
Och ja! ni hörde rätt
haha det där lät jätte kul, hihi härifrån. AHAHHAH!
Men hejdå era haha, nakna harlortar.
Nä nu ska jag sluta innan vi kommer in på helt fel spår.
Du mamma?
aa
BAJS!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0